آمار سه میلیونی عصر جدید در تلوبیون/ همزمانی پخش عصر جدید و برنامه‌های دیگر انتخاب شبکه‌ها بوده است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,حمید خواجه‌نژاد
حمید خواجه‌نژاد ضمن اعلام آمار سه میلیونی بازدید از «عصر جدید» در سایت تلوبیون، درباره انتقادات نسبت به همزمانی پخش این برنامه با برنامه‌های دیگر تلویزیون اظهار داشت: شبکه‌ها برنامه‌های شاخص خود را در بهترین زمان‌های پخش تقدیم مخاطبان می‌کنند. اما بازپخش برنامه‌ها فرصتی است تا در شرایطی که اکثرا در خانه‌ها هستند، مردم زمان‌های دیگری نیز به تماشای تلویزیون مشغول باشند.

به گزارش ایلنا، تلویزیون در سال جاری با وجود بحران کرونا توانسته برنامه‌های متنوعی را روانه آنتن کند. به طوری که همزمانی پخش دو برنامه «دورهمی» و «عصر جدید» انتقاداتی را به همراه داشته است.

 

فصل دوم برنامه «عصر جدید» با انتخاب از بین هزاران ویدیوی ارسالی از سراسر کشور، با فراهم کردن فرصت رقابت ۲۰۰ استعداد برتر، صحنه اصلی اجرای گرم‌تری را پیش روی مخاطبان گشوده و برنامه «دورهمی» با دعوت از مهمانان متنوع مورد اقبال مردم قرار گرفته‌است.

 

حمید خواجه‌نژاد (مدیر روابط عمومی معاونت سیما) در خصوص  همزمانی پخش مسابقه «عصر جدید» با دیگر برنامه‌های سیما به ایلنا گفت: شبکه‌ها برنامه‌های شاخص خود را در بهترین زمان‌های پخش تقدیم مخاطبان می‌کنند. با توجه به دست پر تلویزیون ناگزیر با این محدودیت روبرو بودیم اما پیش‌بینی ساعت‌های باز پخش تمام برنامه‌ها و فیلم و سریال‌ها، فرصت دوباره دیدن این برنامه‌ها را به مخاطبان می‌دهد.

 

وی افزود: در شرایط عید متفاوت امسال و ماندن بسیاری از مردم در منازلشان، بازپخش برنامه‌های پرطرفدار فرصت دیدن دوباره آنها از تلویزیون را ممکن می‌سازد.

 

مدیر روابط عمومی معاونت سیما با اشاره به آغاز اولین جلسات پیش‌تولید فصل دوم برنامه عصر جدید در مهرماه ۹۸، درباره این برنامه توضیح داد: این مسابقه بزرگ استعدادیابی در فصل اول با استقبال مخاطبان و همچنین مشارکت میلیونی مردم در فینال مواجه شد و همین موضوع احسان علیخانی و تیم سیصد نفری‌اش را برای تولید فصلی جذاب‌تر مصمم کرد.

 

خواجه‌نژاد در ادامه بیان کرد: تیم استعدادیابی و داوری مقدماتی با غربال ویدیوهای ارسال شده از سوی داوطلبان، سختگیرانه‌تر از سال گذشته، به گزینش شرکت‌کنندگان پرداخت تا این تفاوت و جهش روی صحنه اصلی اجرا خودنمایی کند.

 

وی همچنین درباره جزییات این غربالگری ادامه داد: از بین هزاران ویدئوی ارسالی از سراسر کشور برای این فصل ۵۰۰ شرکت‌کننده اولیه به جلسه راستی‌آزمایی نخست دعوت شدند و ۳۰۰ اجرای منتخب، در دور بعدی مقابل تهیه‌کننده، کارگردان و مجری برنامه و در حضور مربیان تخصصی هر رشته، استعدادشان را عرضه کردند و در نهایت حدود ۲۰۰ اجرای گروهی و انفرادی به صحنه اصلی راه یافتند.

 

مدیر روابط عمومی معاونت سیما با اشاره به رسالت مهم این برنامه در کشف استعدادها با رعایت عدالت رسانه‌ای تصریح کرد: این برنامه علی‌رغم تولید و پخش در بیش از هشتاد کشور دنیا، توانسته متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی ما بومی‌سازی و اجرا شود و با وجود رقبا به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص تلویزیون در حوزه استعدادیابی انتخاب مردم باشد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: تاملی در باز نشر انبوه بازنمایی استعدادهای این برنامه در فضای مجازی حاکی از آن است که عصر جدید در سبد مصرف رسانه‌ای کاربران هم سهم قابل توجهی دارد. برای نمونه در مراجعه‌ای که امروز به تلوبیون داشتم «عصر جدید» نزدیک به سه میلیون بار مشاهده شده که آمار قابل توجهی است.

 

خواجه‌نژاد درباره تغییرات فصل دوم این برنامه نیز گفت: عصرجدید در فصل دوم، گرافیکی متفاوت‌تر و چشمگیرتر پیدا کرده و همچنین با افزایش ظرفیت‌سازی امکان پذیرش نزدیک به هزار تماشاگر فراهم شده تا بر هیجان برنامه بیفزاید.

 

وی همچنین درباره دیگر تغییرات فرمی و محتوایی فصل دوم بیان کرد: با اضافه شدن زنگ طلایی؛ زنگی که چهار بار از سوی چهار داور و یک بار از سوی میزبان و مجری برنامه در دور مقدماتی نواخته شود، فرد یا گروهی که اجرای ویژه و خیره‌کننده‌ای داشته باشد مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی راه خواهد یافت. همچنین این دوره برای هر داور، دو زنگ سفید و قرمز پیش‌بینی شده است که باید در مهلت مقرر، نظر مثبت و منفی خود را اعلام کنند.

 

مدیر روابط عمومی معاونت سیما در پایان افزود: بیش از ۳۰ دوربین تصویربرداری، ناب‌ترین صحنه‌های خلق شده را شکار می‌کنند تا مخاطب لحظه‌ای را از دست ندهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------