نویسنده «پرسی جکسون» فیلم‌های آن را کوبید/ کتابم رفت در چرخ گوشت!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,پرسی جکسون
ریک ریوردان نویسنده کتاب‌های پرفروش «پرسی جکسون» گفت با خواندن فیلمنامه فیلم‌های اقتباسی از این مجموعه، واقعا از آنها متنفر شده است. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در حالیکه هواداران مشتاق از راه رسیدن سریال جدید «پرسی جکسون» از طریق دیزنی پلاس هستند، ریک ریوردان نویسنده این مجموعه به شدت به انتقاد از اقتباس سینمایی ساخته شده از رمان‌های محبوب و پرفروش خود پرداخته است.

 

ریوردان ۵۶ ساله در پاسخ به هوادارانی که نارضایتی خود را از فیلم‌های «پرسی جکسون» بیان کرده بودند، به توییتر رفت و نوشت: «نمی‌دانم، ولی مشخصاً این اشتباه است. آن‌ها باید کل فیلم را حذف کنند. فقط دو ساعت صفحه خالی باشد».

 

یکی از هواداران در پاسخ به توییت ریوردان نوشت جالب است که خود نویسنده حتی بیشتر از بقیه هواداران از فیلم‌های سینمایی «پرسی جکسون» متنفر است. ریوردان در پاسخ گفت: «خب، از نظر شما آن‌ها فقط دو ساعت سرگرمی هستند؛ اما برای من، حاصل یک عمر کارم است که دارد داخل گوشت چرخ‌کن می‌رود؛ آن هم در حالیکه از آن‌ها خواهش کردم این کار را نکنند.»

 

ریوردان اقرار کرد که هرگز خود فیلم‌ها را تماشا نکرده، اما گفت به خاطر نقص‌هایی که فیلم‌ها دارند، بازیگران را مسئول نمی‌داند.

 

او نوشت: «هنوز فیلم‌ها را ندیده‌ام و هرگز هم نمی‌خواهم این کار را بکنم. آن‌ها را با توجه به فیلمنامه‌ای که خوانده‌ام قضاوت می‌کنم چون بیشتر از همه برایم داستان مهم است. مسلماً هیچ مخالفتی هم علیه بازیگران خیلی با استعداد فیلم ندارم. تقصیر آن‌ها نیست. متاسفم که آن‌ها هم داخل این وضعیت بد کشیده شدند.»

 

ستاره‌های فیلم اصلی هنوز صحبتی درباره توییت‌های ریوردان نکرده‌اند اما لوگان لرمن که نقش پرسی جکسون را بازی کرد حمایت خود از ساخته شدن اقتباس تلویزیونی این داستان‌ها را نشان داد و ماه گذشته بعد از اعلام این خبر گفت: «هیجان‌زده هستم که این را ببینم! امیدوارم همان گونه‌ای از آنها اقتباس شده باشد که این کتاب‌های باارزش استحقاقش را دارند.»

 

ریک ریوردان نویسنده آمریکایی خالق مجموعه پنج جلدی «پرسی جکسون و خدایان المپ» است که با عنوان «دزد آذرخش» در سال ۲۰۰۵، «دریای هیولاها» در سال ۲۰۰۶، «نفرین تیتان» در سال ۲۰۰۷، «نبرد هزارتو» در سال ۲۰۰۸ و «آخرین المپی» در سال ۲۰۰۹ منتشر شده‌اند. این مجموعه ۷ عنوان فرعی هم دارد که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ منتشر شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------