اخراج مجری؛ شایعه‌ای که تکذیب شد (عکس)



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,امیر احمدی
تهیه کننده برنامه صبح بخیر ایران، شایعات مربوط به اخراج عبدالرضا امیر احمدی مجری این برنامه را تکذیب می‌کند. 

به گزارش  ورزش سه بعدازظهر امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر آن‌که عبدالرضا امیر احمدی مجری برنامه صبح بخیر شبکه یک، در پی اظهاراتش پیرامون تیم پرسپولیس و اصرار بر ادامه آن‌ها در برنامه بعدی که باید با عذرخواهی به پایان می‌رسید، از سوی سازمان صدا و سیما جریمه و تعلیق شده است اما داریوش دلیری تهیه کننده برنامه صبحگاه شبکه یک سیما، این خبر را تکذیب می‌کند.

 

دلیری درباره این برنامه و مجری‌هایش می‌گوید: آقای احمدی مجری ثابت برنامه ما نیست و شنبه‌ها و سه شنبه‌ها در برنامه حضور پیدا می‌کند؛ مجری اصلی برنامه ما آقای پدرام کرمی است که متاسفانه دچار دیسک کمر شدید شده و حتی یکی از برنامه‌ها را مهدی توتونچی به جای او اجرا کرده است. کریمی باید کمرش را عمل کند و الان شرایط اجرا را ندارد و ما قرار است از میلاد شیران به جای کریمی استفاده کنیم؛ البته که این موضوع ارتباطی به آقای کریمی ندارد. بنده به عنوان تهیه کننده برنامه تاکنون درباره ایشان از مسئولان بالاتر شبکه، گروه یا معاونت سیما دریافت نکرده‌ام و شنبه روزی است که آقای امیراحمدی باید بیاید و ببینیم که چه خواهد شد. به هر حال این از اختیارات شبکه و معاونت سیماست که بتواند درباره مجریان تصمیم بگیرد اما تاکنون هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

 

از دلیری درباره شرایط استخدامی احمدی و این‌که او کارمند رسمی صدا و سیماست سوال می‌کنیم که او این مسئله را تایید می‌کند و می‌گوید: ایشان همین حالا در شبکه جام جم مشغول اجرای برنامه هستند و از دقایقی قبل برنامه ایشان روی آنتن رفته است و در برنامه حضور دارند. دلیری سپس با انتقاد از جو پیرامون صحبت‌های احمدی می‌گوید: این اتفاق آنقدر بزرگ نبود که این همه حساسیت درباره‌اش به وجود آید، اتفاقا من با آقای رسول پناه و اشرف هم که صحبت کردم شاید آنها هم آنقدر که فضا شلوغ شده حساس نبودند اما ظاهرا فشار کانون‌های هواداری آنها را به واکنش واداشته است. آقای رسول پناه به من گفت که برادرم مجری شبکه خبر است و می‌دانم که ممکن است اشتباهی پیش بیاید، ضمن آن‌که آن‌ها گرفتارتر از آن هستند که بخواهند پی این ماجرا را بگیرند چون مسائل زیادی دارند و به دنبال جور کردن طلب آقای برانکو هستند.

  

وقتی از دلیری درباره عذرخواهی عبدالرضا احمدی و ادامه ماجراها سوال می‌کنیم، می‌گوید: ایشان روز گذشته که رسماً با انتشار یک ویدئو عذرخواهی کرد و امروز هم چند بار در برنامه از کلمه «عذرخواهی» استفاده کرد و به هر حال آن جمله را هم در انتهای صحبت‌های خود گفت؛ ما روال کارمان این است که هر روز پلاتوی مجریان از اتاق فکر بیرون می‌آید و صحبتی که آقای امیراحمدی کرد، بداهه بود و ما هم تعجب کردیم که این حرف را زد.

 

آن روز میهمان برنامه ما آقای اطری کشتی گیر به همراه همسرش بود. آقای اطری کمی دیر به برنامه رسید و ما تا ایشان را به استودیو برسانیم از امیراحمدی و توتونچی خواستیم 10 دقیقه آنتن را دست‌شان بگیرند و بحث به قهرمانی پرسپولیس و تبریک قهرمانی این تیم توسط توتونچی رسید و بعد صحبت‌های امیر احمدی که آن مسائل را به وجود آورد. جالب آن‌که به مهدی توتونچی هم صحبت‌هایی را نسبت دادند اما هیچ پیش زمینه‌ای در این زمینه وجود داشت.

 

از دلیری سوال می‌کنیم آیا علت این کار عبدالرضا احمدی و ادامه بحث این نبوده که او بخواهد در فضای مجازی فالوئر بگیرد، او می‌گوید: من از نیت درونی آقای امیراحمدی خبر ندارم اما شاید به هر حال چیزهایی باشد؛ من به شخصه این کار را تایید نمی‌کنم و اصلا نمی‌پسندم که برنامه بخواهد با این مسائل مورد توجه قرار گیرد. راه‌های بسیار زیادی است که به عنوان یک تهیه کننده یا مجری بخواهید برنامه‌تان را وایرال کنید و ما هم اصلا سعی نکردیم حاشیه ایجاد کنیم و این اولین مورد است که درباره برنامه مسائلی از این دست شکل می‌گیرد. حتی امروز هم قرار نبود که مورد اضافه بر سازمانی از زبان آقای امیر احمدی بیرون بیاید اما ایشان به هر حال کار خود را انجام داد.

 

این مصاحبه در حالی انجام شد که احمدی در شبکه جام جم مشغول اجرای برنامه بود؛ البته این احتمال هم وجود دارد که بنا بر یک روش قدیمی در سازمان صدا و سیما یک مجری برای مدتی در یک برنامه حضور پیدا نکند تا به اصطلاح سر و صداها بخوابد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------