کدام خوانندگان با احسان علیخانی مشهور شدند؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,احسان علیخانی
«ماه عسل» را می توان تاثیرگذارترین برنامه 10 سال اخیر تلویزیون در ماه رمضان دانست که کار تهیه و اجرای آن را احسان علیخانی بر عهده داشت.

به گزارش خبرنیوز ؛برنامه ماه عسل اما به جز توفیقاتی که در برنامه سازی داشت در معرفی خوانندگان و شهرت آنها نیز نقش غیرقابل انکاری ایفا کرد.

 

می توان گفت لااقل چهار خواننده شهرت خود را مدیون این برنامه و احسان علیخانی هستند. خوانندگانی که پس از تیتراژ خوانی ماه عسل یک شبه ره صد ساله طی کردند و شاید به همین خاطر هم بود که چندی پیش احسان علیخانی اعلام کرد برای تیتراژخوانی ماه عسل اغلب خوانندگان ایران به او زنگ می زدند.

 

در ادامه با چهار خواننده ای که بیشترین بهره و نفع را از ماه عسل بردند آشنا می شویم. خوانندگانی که امروز نامی آشنا هستند اما در زمان حضور در ماه عسل کسی آنها را-در سطح گسترده-نمی شناخت.

 

محسن یگانه 

محسن یگانه اولین تیتراژ ماه عسل را در سال 1386 خواند. آن سال یگانه نه آلبومی منتشر و نه کنسرتی برگزار کرده بود.

 

او که خواننده ای ناشناخته محسوب می شد با خواندن «خیال تو» با جمله «منو درگیر خودت کن، تا جهانم زیر و رو شه» به قول احسان علیخانی یکی از بهترین تیتراژهای تاریخ تلویزیون را خواند.

 

مهدی یراحی 

مهدی یراحی رکوردار تیتراژ خوانی در ماه عسل است. او سالهای88، 90،92 و 93 برای این برنامه تیتراژ خواند. اولین تیتراژش را اما سال 1388 خواند. «هوای تو» با تکرار «بیا تا پیدا شم» به یراحی کمک کرد تا از گمنامی خارج شود و در جاده شهرت و موفقیت گام بردارد.

 

مرتضی پاشایی 

مهدی پاشایی سال 1393 برای ماه عسل یکی از محبوب ترین تیتراژهای این برنامه را خواند و به شهرتی باورنکردنی رسید. ترانه «نگران منی» مهدی پاشایی را آنچنان به شهرت رساند که پس از درگذشتش به علت بیماری سرطان، یکی از باشکوه ترین تشییع جنازه های تاریخ هنرمندان ایران برایش برگزار شد.

 

امیرعلی بهادری 

امیرعلی بهادری سال 1394 برای ماه عسل تیتراژ خواند. تیتراژی که در آن برخی از هنرمندان هم حضور داشتند. ترانه «ماه عسل» و جمله «یه جاده یه سفر یه ماه عسل» تیتراژ خوبی بود که بهادری خواند و در آن سال به شهرت خوبی رسید اما او نتوانست در ادامه از این امتیاز استفاده کند و مانند یگانه،یراحی و پاشایی آنچنان که باید دیده و شنیده شود.

 

همانگونه که در ابتدای مطلب ذکر شد خوانندگان مطرح دیگری هم برای ماه عسل تیتراژ خوانده اند اما هدف این نوشتار آنهایی است که با ماه عسل به شهرت رسیده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------