شهره سلطانی: ناچاریم برای کسب درآمد، کار کنیم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شهره سلطانی
شهره سلطانی که بعد از محدودیت‌های کرونایی در فیلم «طبقه یک و نیم» بازی خواهد کرد، درباره انجام کار هنری در دوران کرونا می‌گوید: امثال ما باید کار کنیم تا درآمد داشته باشیم. 

این بازیگر که پیش‌تر دچار کرونا شده است، در گفتگو با ایسنا ادامه می‌دهد: هیچ کس بدش نمی‌آید در این شرایط خطرناک در خانه بماند و  سلامت خود را از بیماری و و ویروس حفظ کند ولی ما ناگزیر به کار کردن هستیم.

 

سلطانی که سال‌هاست در عرصه تئاتر فعالیت می‌کند، ادامه می‌دهد: از روز ازل به ما گفته‌اند باید در هر شرایطی، سلامت خود را حفظ کنید. بازیگران تئاتر در موقعیت‌های بسیار دشواری روی صحنه رفته‌اند؛ زمانی که عزیزی را به خاک سپرده‌اند، بیمار بوده‌اند یا به هر دلیلی شرایط سختی داشته‌اند زیرا در تئاتر اصل این است که بازیگر فقط وقتی مرده باشد، می‌تواند روی صحنه نرود و ما با این فرهنگ بزرگ شده‌ایم.

 

او اضافه می‌کند: حالا هم وقتی اجازه تولید پروژه‌های هنری را بدهند، ما نیز برای گذران زندگی، کار خواهیم کرد ولی امیدوارم همه مردم سلامت باشند چراکه کرونا بیماری وحشتناکی است.  

 

این بازیگر درباره حضورش در فیلم «طبقه یک و نیم» که با کارگردانی نوید اسماعیلی ساخته خواهد شد، توضیح می‌دهد: این فیلم یک کمدی اجتماعی و اولین فیلم بلند نوید اسماعیلی است که پیش از این چند فیلم کوتاه ساخته است.

 

سلطانی که پیش‌تر هم با کارگردان های فیلم اولی همکاری کرده است، درباره همکاری با جوان‌ترها توضیح می‌دهد: کارگردان‌های فیلم اولی معمولا بسیار خلاق و پر انگیزه هستند. ضمن اینکه به هر حال هر کسی باید از جایی شروع کند و اگر آدم بتواند به ساخت یک فیلم ازرشمند کمک کند، چراکه نه، فارغ از اینکه اولین فیلم یک کارگردان باشد یا چندمین فیلم او. به همین دلیل اگر باز هم فیلمنامه‌های خوبی از فیلم اولی‌ها پیشنهاد شود، همراهی می‌کنم.

 

فیلم «طبقه یک و نیم» به تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی ساخته می‌شود و آزاده زارعی، سیروس همتی، حامد آهنگی، بهروز پناهنده و ... از جمله بازیگران این فیلم هستند و سعیده حمیدی نیز به عنوان مدیر تولید با این پروژه همکاری دارد. قرار است بعد از محدودیت‌های کرونایی، فیلمبرداری این فیلم آغاز شود و سازندگان آن امیدوارند فیلم خود را برای شرکت در جشنواره فیلم فجر ارایه بدهند.

 

شهره سلطانی این روزها سریال «خانه امن» را روی آنتن دارد و ابراز خوشنودی می‌کند که این سریال مورد توجه تماشاگران قرار گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------