آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیلم کوتاه "سکوت آوا" نامزد بهترین جشنواره فیلم نیویورک شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم کوتاه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فیلم کوتاه " سکوت آوا " آخرین ساخته "غلامرضا نعمت پور"، فیلمساز لرستانی و برنده سیمرغ بلورین فجر، نامزد رسمی بهترین فیلم کوتاه جشنواره FFTG Awards نیویورک آمریکا شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، "احمد حسین فتایی" روز شنبه  با بیان اینکه این فیلم که از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خرم آباد است از بین ۴۰۰ فیلم ارسالی به این مرحله رسیده است، اظهار داشت: جوایز نهایی این جشنواره در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

 

" سکوت آوا " داستان دختری را روایت می کند که به خاطر بیماری پدر مجبور است در تعمیرگاه  پدرش به عنوان  مکانیک کار کند. او منتظر بازگشت برادرش از خدمت سربازی است تا بتواند با عباس  نامزدش ازدواج کند.

 

"روهیت گوپتا" بنیانگذار و مدیر جشنواره FFTG Awards نیویورک، قرار گرفتن در لیست کوتاه نامزدی ، را یک افتخار می داند و می گوید معیارهای داوری این جشنواره بر اساس یک دیدگاه بسیار انتقادی است، از این رو ، رسیدن به این مرحله آسان نیست. 

 

 گفتنی است جدیدترین فیلم سید غلامرضا نعمت پور پیش از این منتخب ۲ جشنواره فیلم مستقل کالیفرنیا و سالرنو ایتالیا بوده است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------