اتفاقات وحشتناکی در طی ساخت فیلم‌های ترسناک رخ دادند



گاهی اتفاقاتی که در مجموعه‌های فیلم‌های ترسناک رخ می‌دهد ترسناک‌تر از فیلم‌های داستانی بوده که فیلمساز‌ها تولید کرده اند. 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در بسیاری از بزرگترین و موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک در تمام دوران‌ها، در طول فیلمبرداری یا مدت کوتاهی پس از آن، تعداد زیادی اتفاق عجیب و وحشتناک رخ داده است و در چندین مورد، این حوادث منجر به فوت کسی شده است. اینکه آیا وقایع مهلکی که در مجموعه فیلم‌های ترسناک اتفاق افتاده اند، صرفاً یک حادثه و تصادف بوده و یا پیچ و خم‌های بیرحمانه سرنوشت یا نوعی نفرین شیطانی بوده اند، هنوز جای بحث و گفتگو دارد.

 

در اینجا می‌توانید تعدادی از این اتفاقات را بخوانید و بیشتر در مورد آن‌ها بدانید.

 

تسخیر «The Possession» 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ترسناک

در تولید این فیلم سینمایی محصول سال ۲۰۱۲ اتفاقات عجیبی مثل ترکیدن چراغ‌ها بدون دلیل مشخص و یا وزش یک نسیم سرد در اتاق‌هایی که به طور کامل بسته بودند رخ داده است، اما ترسناک‌ترین حادثه زمانی اتفاق افتاد که انبار ذخیره سازی (جایی که همه وسایل نگهداری می‌شدند) آتش گرفت. تحقیقات در مورد آتش سوزی تأیید کرد که نمی‌توان علت آن را آتش سوزی عمدی یا خطای الکتریکی دانست و نهایتا علت آتش سوزی نامشخص باقی ماند.

 

جن گیری امیلی رز «The Exorcism of Emily Rose‎» 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ترسناک

جنیفر کارپنتر بازیگر سریال «دکستر» گزارش داد که در طول ساخت فیلم سینمایی «جنگیری امیلی رز» در سال ۲۰۰۵ رادیویی که در اتاقش بوده است به طور رازآلود و بدون هیچ دلیلی روشن و خاموش می‌شده است و هربار که روشن می‌شد آهنگ پرل جم به نام «زنده» در حال اجرا بود. دیگر بازیگران نیز اعلام کرده بودند که رادیو و تلویزیون‌های آن‌ها نیز بدون دلیل خاصی روشن می‌شده است و از قضا همان آهنگ نیز برای آن‌ها پخش می‌شد. نهایتا آن‌ها به قدری اذیت شدند که رادیو‌ها را از اتاق هتلشان خارج کردند.

 

احضار «The Conjuring» 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ترسناک

فیلم احضار فیلمی مبتنی بر داستان واقعی خانواده پرون است که در دهه ۱۹۷۰ فعالیت شبح غیرقابل توجیهی را در خانه خود تجربه کردند. یک بار، در حالی که خانواده پرون سر صحنه فیلمبرداری بودند، باد شدیدی آمد و به نظر می‌رسید اطراف آن‌ها می‌پیچد. اما اعضای خدمه متوجه شدند درختانی که در مقابل آنهاست با وجود وزش باد اصلا تکان نمیخورند. مورد بدتر این بود فقط چند روز بعد، هتلی که بازیگران و گروه فیلمبرداری در آن اقامت داشتند آتش گرفت. ورا فارمیگا، بازیگر فیلم، از بردن فیلمنامه با خود به خانه امتناع می‌ورزید چرا که احساس ناخوشایندی به وی دست می‌داد و به یاد می‌آورد روزی سه برش روی صفحه لپ تاپ خود دید که گویی پنجه یک موجود عجیب است.

 

منطقه گرگ و میش «Twilight Zone: The Movie» 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ترسناک

ویک مورو، در طول فیلمبرداری «منطق گرگ و میش» در سال ۱۹۸۳ کشته شد. اما چیزی که این مرگ را عجیب می‌کند این است که این بازیگر مرگ خود را پیش بینی کرده بود. یک سال پیش از فیلمبرداری «منطقه گرگ و میش» ۵ میلیون دلار بیمه زندگی برای خودش گرفت و به دوستان و اعضای خانواده خود گفت که پیش بینی می‌کند اتفاق بدی برای وی در فیلم آینده اش خواهد افتاد. در طی فیلمبرداری این پروژه یک هلیکوپتر سقوط کرد و سر وی را قطع کرد. در این حادثه دو بازیگر کودک نیز کشته شدند.

 

وحشت در آمیتی ویل «The Amityville Horror» 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ترسناک

از این فیلم دو قسمت در سال‌های ۱۹۷۹ و ۲۰۰۵ ساخته شده که هر کدام داستان خود را دارند. در فیلم اول جیمز برولین بازی کرده که در ابتدا قصد نداشت در این فیلم بازی کند، اما وقتی در خانه بود و فیلمنامه را می‌خواند وقتی به بخش ترسناک رسید یکی از شلوار‌های او از جایی که آویزان شده می‌افتد و او به شدت میترسد و بعد از این موضوع بازی در فیلم را قبول کرد. در فیلم دوم نیز که رایان رینولدز بازی می‌کند پیش از آغاز فیلمبرداری یک جسد در سواحل نزدیک  خانه پیدا شده بود.

 

ارواح خبیثه «Poltergeist» 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ترسناک

اتفاقات نا گواری برای بازیگران این فیلم افتاد. هتر اوروک، بازیگر کودک این فیلم بود که در سن ۱۲ سالگی بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست می‌دهد. دامینیک دان، دیگر بازیگر فیلم هم یک روز پیش از آنکه فیلم راهی سینما شود توسط همسر سابقش به قتل می‌رسد.

 

جن گیر «The Exorcist» 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ترسناک

مسلماً شناخته شده‌ترین فیلم ترسناک در تمام دوران‌ها و یک فیلم مهم دهه ۱۹۷۰ جن گیر معروف است که از اتفاقات عجیب خالی نبوده است. یکی از این اتفاقات مرگ جک مک گوران، بازیگر فیلم بود که پس از بازی نقشش در این فیلم جان خود را از دست داد. یکی از محافظان امنیتی فیلم نیز در طول فیلمبرداری درگذشت. همچنین یک بار کل صحنه آن‌ها بدون دلیل مشخصی در آتش سوخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------