فیلم جدید «سوپرمن» در دست ساخت



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
فیلم سینمایی جدید «سوپرمن» از سوی کمپانی برادران وارنر در دست ساخت است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تانهیسی کوتس نویسندگی فیلم جدید «سوپرمن» را برای کمپانی‌های دی سی فیلمز و برادران وارنر انجام خواهد داد.

 

این پروژه که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، توسط کمپانی بد ربات جی. جی. آبرامز تولید خواهد شد. هانا مینگلا هم تهیه‌کننده این فیلم است. گفته می‌شود هنوز جستجو برای انتخاب بازیگر شخصیت سوپرمن آغاز نشده است. البته ددلاین می‌گوید که هنری کویل خود را برای ایفای دوباره این نقش مشتاق نشان داده است.

 

کوتس برای هفته نامه «ویلج ویس» و «تایم» نویسندگی کرده و با مجله نیویورک تایمز و واشینگتن پست هم همکاری کرده است. آثار و کتاب‌های داستانی او نیز شامل «جدال زیبا»، «میان دنیا و من» و «ما هشت سال در قدرت بودیم: تراژدی آمریکایی» می‌شود.

 

کتاب میان دنیا و من در سال ۲۰۱۵ جایزه ملی کتاب در بخش غیر داستانی را گرفت. از این کتاب توسط HBO یک فیلم سینمایی اقتباس شده است. از کتاب دیگر او به نام «آب رقصنده» هم یک فیلم سینمایی اقتباس خواهد شد که در تیم تهیه کنندگی آن نام برد پیت دیده می‌شود.

 

شایان ذکر است کوتس کتاب‌های مصور «پلنگ سیاه» و «کاپیتان آمریکا» را برای کمپانی مارول نوشته است. برای اولین بار ددلاین در ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که کمپانی برادران وارنر در همکاری با شرکت بد ربات دنیای «لیگ عدالت» را توسعه خواهد دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------