«آهوی من مارال» به شکارگاه رسید



حسن معجونی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» با بازی حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه در لوکیشن شکارگاه از سر گرفته شد. 

به گزارش ایرنا، فیلمبرداری سریال شبکه نمایش خانگی آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده که فیلمبرداری آن در «خجیر» آغاز شده بود این روزها در لوکیشن شکارگاه ادامه دارد.

 

پیش از این نیز حسن معجونی برای ایفای نقش ناصرالدین شاه قاجار، الهام کردا در نقش انیس الدوله، ترلان پروانه در نقش مارال، شبنم مقدمی و تعدادی دیگر از بازیگران سرشناس برای این سریال انتخاب شده‌اند.

 

پریسا شمس، معصومه یزدانی، ابراهیم قربانپور تیم نویسندگان این مجموعه را تشکیل می دهند که بخش‌هایی از سریال در استانبول قدیم روایت می شود.

 

سریال آهوی من مارال که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می‌گذرد در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، فصل اول ۱۵ قسمت و فصل دوم در ۲۵  قسمت خواهد بود.

 

این سریال به عشق ناصرالدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن، می‌پردازد همچنین داستان‌هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد و...

 

در خلاصه قصه این سریال آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه می‌رسد و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدرقدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان...

 

سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده، تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شود.

 

     

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------