آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

انتقاد تند ستاره هالیوودی از مدیریت کرونا در دولت ترامپ



ستاره هالیوودی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«شان پن» بازیگر و کارگردان معروف هالیوودی در یک نشست مطبوعاتی در جشنواره کن گفت: سیاست دولت (دونالد) ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در مدیریت کرونا مثل آتش گشودن به قشر آسیب‌پذیر جامعه بود. 

به گزارش ایرنا از روزنامه گاردین، شان پن بازیگر و کارگردان آمریکایی که برای بازی در فیلم‌های رودخانه مرموز (۲۰۰۳) و میلک (۲۰۰۸) دو جایزه اسکار در کارنامه خود دارد، حالا با فیلم روز پرچم (Flag Day) در بخش رقابتی هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرده است. این چهره معروف هالیوودی در نشست مطبوعاتی فیلم جدیدش (دیروز، یکشنبه، ۲۰ تیر) برگزار شد، در پاسخ به سوال یک خبرنگار در انتقاد از عملکرد دولت دونالد ترامپ گفت: (در دوران سکانداری ترامپ) ما نه فقط در آمریکا بلکه در جهان ناامید و نادیده گرفته شدیم و مورد هجمه اطلاعات غلط قرار گرفتیم. در دوره دولتی که از همه ابعاد چه از نظر انسانی و چه از نظر سیاسی منافی اخلاقیات بود، به حقیقت و منطق حمله شد.

 

پن در ادامه انتقادات صریح از دولت پیشین آمریکا تصریح کرد: وقتی من و تیمم شب‌ها خسته از مراکز تست و واکسیناسیون به خانه برمی‌گشتیم با شنیدن خبرهای دیوانه کننده واقعا حس می‌کردم یک نفر مسلسل به دست از برجک کاخ سفید به سوی آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه آتش گشوده است.

 

این بازیگر ۶۰ ساله که از زمان شیوع کرونا با خیریه خود به نام CORE فعالیت‌های گسترده‌ای برای تسهیل و تسریع انجام تست کرونا و واکسیناسیون علیه این ویروس در نیویورک و هند انجام داده است، همواره از منتقدان دولت ترامپ بود. وی اوایل سال جاری میلادی گفته بود ترامپ مقصر سطح وسیعی از سهل انگاری منجر به قتل است و همگان در این باره اتفاق نظر دارند.

 

درام روز پرچم با بازی و کارگردانی شان پن برای اولین بار این هفته در جشنواره کن نمایش داده شد. در پایان نمایش این فیلم حاضران در سالن حدود ۴ دقیقه ایستاده پن و دیگر عوامل فیلم را تشویق کردند. روز پرچم که براساس خاطرات جنیفر وگل ساخته شده، داستان پدری را روایت می‌کند که برای تامین خانواده‌اش به جعل آثار هنری و سرقت از بانک دست می‌زند. در این فیلم دیلن پن دختر واقعی کارگردان، نقش دختر او را بازی می‌کند که در تلاش است با گذشته پدرش کنار آمده و رابطه خود با او را ترمیم کند.

 

ستاره هالیوودی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شان پن و دخترش، دیلن، در هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------