سریال ۸۷ متر هفته آینده روی آنتن می‌رود



 سریال ۸۷ متر ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سریال «۸۷ متر» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سریال تلویزیونی «۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است.این سریال  به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری هفته آینده روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

 

علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند؛ اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند، اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود. قصه ۸۷ متر از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد.

 

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، دیبا زاهدی، علی سلیمانی، زنده‌یاد حسین محب‌اهری، شبنم عرفی‌نژاد، سونیا سنجری، الهه خادمی، ملیکا نصیری، غزل شجاعی، مهدی دانایی‌مقدم، سلیمه رنگزن، عادله دائم‌پناه، حسام قاسمی، هانا وارسته، با معرفی: عرفان آصفی، مانی صدیقی، نیما نوری‌زاده و با حضور داریوش کاردان، فریده سپاه‌منصور، سعید پیردوست، مریم سلطانی، محمد بحرانی و زنده‌یاد علی انصاریان بازیگران این سریال هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------