«نیکلاس کیج» با دراکولا برمی گردد



 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«نیکلاس کیج» قرار است در پروژه جدید سینمایی کمپانی یونیورسال با عنوان «رنفیلد» در نقش دراکولا بازی کند. 

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر آمریکایی که چند سالی است بیشتر برای بازی در فیلم‌های مستقل تمرکز کرده بود با پذیرفتن بازی در نقش دراکولا در فیلم جدید «رنسفیلد» محصول کمپانی یونیورسال بار دیگر در یک فیلم بزرگ استودیویی مقابل دوربین می‌رود. 

 

در فیلم جدید «رنسفیلد» که «کریس مک‌کی» کارگردانی آن را بر عهده دارد، قرار است «نیکلاس هولت» نیز در کنار شخصیت «نیکلاس کیج» یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کند و «آدام مک‌کی» و «رابرت کرکمن» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را بر عهده خواهند داشت. 

 

شخصیت «رنسفیلد» نخستین بار در رمان «دراکولا» نوشته «بارن استوکر» در سال ۱۸۹۷ معرفی شد و روایتگر شخصیتی بیمار در یک بیمارستان روانی است که فکر می‌کند با نوشیدن خون جاودان می‌شود. 

 

«نیکلاس کیج» نخستین بار در دهه ۱۹۸۰ میلادی با بازی در فیلم «ماه زده» و «بزرگ کردن آریزونا» به عنوان یک استعداد بازیگری شناخته شد و در نهایت با کسب جایزه اسکار در سال ۱۹۹۵ برای بازی در فیلم «ترک لاس وگاس» به یکی از معروف‌ترین بازیگران سینمای جهان تبدیل شد. 

 

او در ادامه در فیلم‌های مهمی چون «صخره»، «تغییر چهره»  و «گنجینه ملی» نیز بازی کرد و در سال ۲۰۰۲ برای نقش‌آفرینی در فیلم «اقتباس» برای دومین بار نامزد کسب جایزه اسکار شد. 

 

آخرین نقش مهم «کیج» در فیلم‌های بزرگ استودیویی به سال ۲۰۱۱ و فیلم «روح سوار: روح انتقام» باز می گردد و پس از آن در یک دهه گذشته بیشتر وقتش خود را صرفا بازی در چندین فیلم مستقل کرده است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------