آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

یک بازیگر کمدی از بیماری‌اش می‌گوید/تیروئید به آنتن تلویزیون رسید



 اخباربازیگران   ,خبرهای  فرهنگی, رضا شفیعی‌جم

 یکی از پرطرفدارترین بازیگران کمدی تلویزیون و سینما با حضور در سیزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «اکسیر»، از بیماری خود سخن می‌گوید.

به گزارش خبرآنلاین، امروز پنجشنبه (۷ مرداد) رضا شفیعی‌جم که مدت‌ها با بیماری تیروئید دست به گریبان بوده است، با حضور در این برنامه از مواجه با این بیماری می‌گوید.

همچنین محمدرضا مهاجری تهرانی (فوق تخصص غدد و متابولیسم)، دیگر مهمان این قسمت از برنامه «اکسیر» است که درباره بیماری تیروئید، مهمترین عوارض و نحوه برخورد با آن توضیحاتی می‌دهد و  مسعودصابری (جراح مغز و اعصاب) نیز به عنوان مجری - کارشناس ثابت این برنامه، فرزاد حسنی را همراهی می‌کند.

این برنامه در قسمت‌های گذشته خود نحوه مواجه با بیماری‌هایی چون «ام اس»، «سرطان»، «سکته مغزی و قلبی»، «افسردگی»، «دیابت» و... را مطرح و بررسی کرده است.

برنامه «اکسیر» به تهیه‌کنندگی مصطفی شریفی و اجرای فرزاد حسنی، برنامه‌ای ترکیبی با مضمون سلامت است که تلاش می‌کند با زبان طنز و نمایش، سبک زندگی سالم را ترویج کند.«اکسیر» امشب ساعت 23:30 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------