آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

صندلي چرخدار لیدی گاگا دوباره خبرساز شد +عکس



"ليدي گاگا" خواننده 27 ساله هاليوودي مدتي است بخاطر عمل جراحي پشتش مجبوربه استفاده از صندلي چرخدار شده است ، اخيرا تصويري از وي منتشر شده است که او را روي يک صندلي چرخدار طرح "لوئيز وويتون" فرانسه نشان ميدهد.

صندلي چرخدار لیدی گاگا , تصاویر لیدی گاگا
وي از زمان جراحي اش که به دليل آسيبي که سانحه روي صحنه باعث آن شده است از صندلي چرخدار استفاده ميکند و طي اين مدت از صندلي هاي لوکس و گرانقيمت استفاده کرده است که او را حتي در دوران نقاهت به يک سوژه رسانه اي تبديل کرده است .
او در روز تولدش به همراه نامزدش که گفته ميشود قرار است تابستان امسال با او ازدواج کند به يک مرکز تفريحي رفته بود. آنها بعد از گشت و گذار به يک رستوران ايتاليايي رفتند تا به مناسبت بيست و هفتمين سالگرد تولد اين خواننده شام را با هم صرف کنند.

صندلي چرخدار لیدی گاگا , تصاویر لیدی گاگا
اين خواننده مبتذل هاليوودي به خاطر آرايشها و لباسهاي عجيبش همواره سوژه رسانه اي بوده است و بعد از عمل جراحي نيز به خاطر استفاده از صندليهاي چرخدار لوکس و گرانقيمت به شهرتش افزوده شد.
اوايل ماه جاري ميلادي او با يک صندلي چرخدار طراحي شده توسط "کني بووکف" ديده شد که در تهيه آن از 24 قيراط طلاي ناب استفاده شده است..... /  pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------