آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

رحمانی: نگران تأمین کالاهای اساسی نیستیم/ ظرفیت‌های زیادی داریم



اخبار,اخبار اقتصادی,رضا رحمانی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته وزیر صنعت، ما در زمینه‌های مختلف ظرفیت‌های زیادی داریم و نگران تأمین کالاهای اساسی نیستیم.

علی نجفی خوشرودی در گفتگو با مهر، در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نشست مذکور با موضوع فرصت‌ها و تهدیدات، رونق تولید و تجارت در شرایط تحریم با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی وزارت امورخارجه و مسئولان بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت تولید و تجارت و تأمین نیازمندی‌های کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رحمانی در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت‌های تولیدی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داریم، تاکید کرد که نگرانی از تأمین کالاهای اساسی نداریم.

 

نجفی خوشرودی گفت: همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اهمیت تکیه بر توانمندی‌های داخلی در بخش‌های صنعت و اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی تاکید کرد که در صادرات غیرنفتی اولویت ما با کشورهای همسایه است.

 

وی بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت ضرورت توجه به جنگ روانی برای فشار بر مردم را مورد تاکید قرار داد.

 

نجفی خوشرودی گفت: در ادامه جلسه، سایر مهمانان و برخی از اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تقویت و توسعه زیرساخت‌های صادرات و حمل و نقل کالا و رفع موانع موجود، استفاده مؤثرتر از ظرفیت استان‌های همجوار با کشورهای همسایه، اهمیت تقویت و تجویز نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در کشورهای همسایه، ضرورت افزایش هماهنگی‌های تشکیلاتی میان دستگاه‌های ذیربط، تمهید اسناد حقوقی لازم برای تقویت تولید و توسعه صادرات و حمایت از صدور خدمات فنی و مهندسی از اهم موارد مطروحه در این جلسه عنوان کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------