آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

سازمان هواپیمایی امارات، پروازهای هما را باطل کرد/ قرنطینه همه مسافران پرواز تهران-آنکارا



اخبار,اخبار اقتصادی,هواپیمای هما
درحالی که مسافران ایرانی زیادی در فرودگاه دبی انتظار بازگشت به کشور را دارند، هواپیمایی هما از عدم مجوز سازمان هواپیمایی امارات برای پذیرش پروازهای ایرانی تا این ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی «هما»، سه شنبه شب در اطلاعیه‌ای آورد: در پی شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط کشور، سازمان هواپیمایی کشوری امارات، ظهر امروز، در اطلاعیه‌ای، تمام پروازهای این شرکت از تهران و سایر ایستگاه‌های پروازی به دبی و بالعکس را باطل کرد.

 

بر این اساس برای دو پرواز شماره ۶۵۹ دبی _ تهران و ۶۷۶ دبی _ بندرعباس که قرار بود به ترتیب در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه صبح و ۱۸:۳۵ دقیقه عصر امروز انجام شود، با وجود پیگیرهای شعبه هما در دبی، اجازه پرواز فعلا صادر نشده است.

 

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای دریافت اجازه پرواز جهت انتقال مسافران از دبی به تهران بوده و به محض دریافت مجوز، اقدامات لازم درخصوص برقراری پرواز و بازگرداندن مسافران به کشور انجام خواهد شد.

 

ترکیه همه مسافران پرواز تهران-آنکارا را دو هفته قرنطینه می‌کند

وزارت بهداشت ترکیه از قرنطینه دوهفته‌ای برای همه کسانی که از تهران به آنکارا برگشته‌اند خبر داده است. خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه به نقل از وزارت بهداشت ترکیه نوشت همه  ۱۳۲مسافر و خدمه پرواز تهران به آنکارا نسبت به ابتلا ویروس کردونا تست می‌شوند و همه آنها مدت دوهفته در قرنطینه نگهداری خواهند شد.  این پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین حامل شهروندان ترکیه بود که پس از بستن مرزهای هوایی ترکیه به روی ایران، به کشورشان بازگردانده شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------