آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

رئیس سازمان برنامه و بودجه: ‌یارانه سه دهک اول ‌قطع می‌شود‌



یارانه،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: سه دهک اول که درآمدهای بالاتر دارند، به‌تدریج یارانه آنها قطع شده و یارانه به تعداد کمتر و به نیازمندان واقعی داده می‌شود.

به گزارش تسنیم، داود منظور با اشاره به اینکه اقبال مردم به استفاده از کالابرگ درحال افزایش است، گفت: تدابیر دولت برای معیشت اقشار کم درآمد جز سیاست‌های اصلی آن به شمار می‌آید. در کالا برگ مردم می‌توانند کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند و ما تلاش می‌کنیم قیمت این محصولات را به خصوص برای پنج دهک نخست ثابت نگه داریم. منابع کالا برگ را از محل هدفمندی تامین می‌کنیم و این سیاست‌ را ادامه خواهیم داد.

 

وی بیان کرد: در مرحله بعدی طرح کالابرگ، برای تأمین جهیزیه برای خانواده‌های کم درآمد از محل هدفمندی یارانه‌ها اقدام خواهد شد و بنابراین سه دهک اول که درآمدهای بالاتر دارند، به‌تدریج یارانه آنها قطع شده و یارانه به تعداد کمتر و به نیازمندان واقعی داده می‌شود.

 

وی اظهار داشت: اکنون 79 میلیون نفر در کشور یارانه می‌گیرند که همه آنان مستحق دریافت یارانه نیستند و یکی از سیاست‌های کشور این است که یارانه به سمت افراد کم درآمدتر برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------