آخرین اخبار اقتصادی

مسکن پرند,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن

تسنیم نوشت: در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی…

چه کسانی از پرداخت مالیات خودداری می‌کنند؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,مالیات

نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: باید سیستم مالیاتی کشور ساماندهی شود.

به گزارش ایسنا، محمد دامادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افراد نیازمند اکنون مالیات پرداخت می‌کنند و دیگرانی که باید مالیات پرداخت کنند و انجام این کار در توان آنها است از پرداخت مالیات سرباز‌ می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مامور ویژه، پیگیر وضعیت سانحه اخیر مسافران هوایی ماهان هستم، افزود: به دلیل نداشتن آی. ال. اس فرودگاهی، سطح عملیات در فرودگاه ساری پایین‌تر است و اگر این دستگاه نصب شود مشکل حل می‌شود.

دامادی درباره علت تکمیل نشدن آسفالت جاده ساری - تاکام، تصریح کرد: پیمانکار سابق ساری- تاکام به علت تخلفات خلع ید شد. برای تکمیل این محور سال گذشته 8 میلیارد و امسال 19 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم. اکنون یک کیلومتر آسفالت شده و تا پایان مردادماه هم تا 6 کیلومتر از فاز نخست این محور، آسفالت می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال‌های گذشته اعتبار راه روستایی صفر بود، گفت: این اعتبار را به 400 میلیارد تومان در کشور ارتقا دادیم و امیدواریم تا پایان سال 70 تا 95 درصد مسیرهای روستایی آسفالت شود.

دامادی با بیان اینکه بیکاری مشکل اصلی نسل حاضر است، عنوان کرد: دولت باید از طریق تعامل با سایر کشورها به سمت ثبات اقتصادی برود.

وی با بیان اینکه جوانان به طور کل فراموش شده هستند و نام آنها در سازمان وزارت ورزش و جوانان گم شده است، تاکید کرد: ورزش می‌تواند یکی از زیرمجموعه موضوعات مربوط به جوانان باشد و لازم است دولت احیای سازمان ملی جوانان را کلید بزند.

دامادی با اشاره به اینکه وارد کار شدن بازنشستگان مورد انتقاد ما است، گفت: اینکه ما از تجربیات بازنشسته بهره ببریم خوب است اما وقتی پست شغلی به آنها بدهیم اشتباه است.

وی با بیان اینکه نظارت بر نمایندگان باید بیشتر شود، افزود: با درایت شورای نگهبان، طرح تعیین صلاحیت دائمی نمایندگان مجلس، از بین رفت.

دامادی ادامه داد: ما فقط در حال قانون‌گذاری هستیم و حوزه نظارت مجلس، کم‌رنگ است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتشار خبر از جلسه غیرعلنی مجلس، اقدام ناپسندی بود و این روز را می‌توان روز سیاه مجلس نامید، عنوان کرد: حق نداریم کسانی که رهبری آنها را فرزندان انقلاب خطاب می‌کنند، خائن بنامیم.

وی افزود: به علت ایجاد فاصله بین نمایندگان و مردم و فعال نبودن احزاب در کشور، موافق استانی شدن انتخابات نیستم و اگر قرار است این طرح اجرا شود باید زودتر اعلام می‌شد تا مردم تکلیف خود را بدانند.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------