آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

بورس بیش از ۱۱ هزار واحد سقوط کرد



  بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازار سرمایه هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد بطوریکه شاخص کل بورس بیش از ۱۱ هزار واحد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۱ هزار و ۱۱۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۵۳ هزار واحد ایستاد، شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۲۵۲ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۲ هزار و ۵۴۱ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۹۶ هزار معامله به ارزش ۵۷ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال انجام شد.

 

فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، گروه مپنا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ۹۰ واحد کاهش یافت و در رقم ۲۱ هزار و ۳۹۷ واحد ایستاد. معامله گران این بازار ۳۶۲ هزار معامله انجام دادند که ۳۰ هزار ۱۹۷ میلیارد ریال ارزش داشت. آهن و فولاد غدیر ایرانیان، داروسازی دانا و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، فولاد هرمزگان جنوب، پلیمر آریاساسول و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------