اجرایی‌شدن توزیع کوپنی کالاهای اساسی تا پایان نیمه نخست امسال



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,کوپن
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سودجویان تمام زورشان را به‌کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی دیرتر اجرایی شود گفت: به‌نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست امسال مجبور به اجرایی‌کردن سیستم توزیع کوپنی در کشور خواهیم شد.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به لزوم اجرایی شدن سازوکار توزیع کوپنی کالاهای اساسی اظهار کرد: متأسفانه با توجه به شرایط موجود کشور، تنها راه موجود، حرکت به‌سمت توزیع کوپنی اقلام اساسی خانواده‌ها است و هرچقدر اجرایی شدن این تصمیم به تعویق بیفتد، ضرر و زیان بیشتری نصیب مردم و کشور خواهد شد.

 

وی گفت: متأسفانه سودجویانی که در فضای فعلی، سودهای کلانی را به جیب می‌زنند، تمام زورشان را به‌کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی اقلام اساسی، دیرتر اجرایی شود ولی با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، باید هرچه سریعتر توزیع کوپنی اجرایی شود.

 

منصوری اضافه کرد: در شرایط فعلی از یک سو، بسیاری از خانواده‌ها و افراد ضعیف جامعه همچون سالمندان، نمی‌توانند اقلام مورد نیازشان را در شیوه فعلی توزیع تهیه کنند و از طرف دیگر این شیوه توزیع سبب شده تا توزیع‌کنندگان و زنجیره توزیع، درگیر فساد شود.

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان اجرایی شدن توزیع کوپنی اقلام بین خانوارها خاطرنشان کرد: همان‌طور که برخی‌ها در ماجرای ارز 4200تومانی مصرّانه از آن دفاع می‌کردند ولی به‌واسطه مشکلاتی که ایجاد شد و مطالبه‌ای که شکل گرفت، مجبور به اصلاح آن شدند، در ماجرای توزیع کالاها نیز به‌نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست امسال، مجبور به اجرایی کردن سیستم توزیع کوپنی در کشور خواهیم شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------