آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

دام‌ها بی‌خریدار مانده‌اند /کاهش مجدد قیمت دام سنگین در بازار



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,قیمت دام سنگین
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت دام سنگین مجددا حدود ۳ هزارتومان در برخی نقاط کشور کاهش داشته است، گفت: تقاضا برای دام سنگین وجود ندارد. 

سید احمد مقدسی در گفتگو با مهر اظهارداشت: قیمت هر کیلوگرم دام سنگین که قبل از محرم حدود ۱۰ هزارتومان ارزان شده و از کیلویی ۳۹ هزارتومان به ۲۹ هزارتومان رسیده بود بعد از دهه محرم نیز در برخی مناطق کشور حدود ۳ هزارتومان کاهش یافته و به ۲۶ تا ۲۷ هزارتومان رسیده است.

 

وی با بیان اینکه تقاضا برای این نوع دام در بازار وجود ندارد، افزود: قیمت تمام شده هرکیلوگرم گوساله زنده برای دامداران ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان است.

 

مقدسی دلیل این عدم تقاضا را واردات زیاد انواع گوشت به کشور عنوان کرد و ادامه داد: از طرف دیگر صادرات نیز متوقف شده و همین مساله به شدت به تولید داخل آسیب می زند.

 

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران کشور درباره اینکه قرار بود دامداران اقدام به عرضه مستقیم گوشت به بازار کنند، این برنامه به کجا رسید؟، توضیح داد: جلسات قبلی با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه منتج به نتیجه نشده و قرار است فردا مجددا جلسه ای در این زمینه داشته باشیم و این مساله را پیگیری کنیم.

 

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با توجه به مناسب بودن نرخ خرید شیرخام و تقاضای کافی برای این کالا در سطح بازار، خرید توافقی آن توسط توسط سازمان تعاون روستایی به طور کامل متوقف شده است، گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم شیرخام درب دامداری ۲۳۹۰ تومان خریداری می شود و ۱۵۰ تومان نیز کرایه حمل آن است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------