آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا

فردا یکشنبه (دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نوزدهمین حراج شمش طلا برگزار می‌شود. به گزارش ایلنا؛ طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران،…

ممنوعیت تولید و عرضه سوسیس، کالباس و همبرگر بدون علامت استاندارد



 سوسیس وکالباس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرکل استاندارد تهران با تاکید بر اینکه سوسیس، کالباس و همبرگر مشمول مقررات استاندارد اجباری است، هشدار داد که با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فرآورده‌های غیراستاندارد برخورد می‌شود. 

به گزارش  مهر به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری اظهار کرد: اخیرا برخی افراد سودجو بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام به تولید فرآورده‌های مذکور، در واحدهای صنفی کرده‌اند و موجب فریب مصرف‌کنندگان با ادعای تولید در حضور مشتری، می‌شوند؛ بنابراین تولید بدون اخذ مجوز یاد شده غیرقانونی است و مصرف‌کنندگان باید ضمن خودداری از تهیه و مصرف سوسیس، کالباس و همبرگر غیراستاندارد، مراتب را به این اداره‌کل اطلاع دهند.

 

مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به شماره سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ برای آگاه کردن بازرسان استاندارد از تخلفات و نیز ثبت شکایات مردمی، تاکید کرد: واحدهای صنفی باید برای تولید فرآورده‌های گوشتی مذکور، از اداره‌کل استاندارد استان خود مجوز استاندارد دریافت کنند و پروانه کاربرد علامت استاندارد اخذشده را در معرض دید عموم قرار دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------