آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

نرخ مصوب آش و حلیم اعلام شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, نرخ مصوب آش و حلیم

رئیس اتحادیه آش و حلیم گفت: امسال هر کیلو آش و حلیم تنها 5 الی 7 درصد افزایش قیمت داشته است.

 حسین محمدی رئیس اتحادیه آش و حلیم در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت قیمت آش و حلیم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت قیمت‌ها مناسب است به طوری که امسال هر کیلو آش و حلیم تنها 5 الی 7 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی با اشاره به قیمت انواع آش و حلیم گفت: هر کیلو حلیم ساده 7 هزار تومان حلیم معجون 12 هزار تومان آش رشته ساده 9500 الی 10 هزار تومان آش رشته با پیازداغ و نعنا 12 هزار تومان شله زرد و حلوا 9 هزار تومان هر پرس آش رشته 6500 تومان به فروش می‌رسد.

محمدی با اشاره به وضعیت تقاضا در بازار بیان کرد: در چند سال اخیر به سبب گرمای هوا و اتمام فصل امتحانات و سفر به شهرستان‌ها کار ما رونق چندانی نداشته است.

رئیس اتحادیه آش و حلیم تصریح کرد: همواره به مردم توصیه می‌کنیم از واحدهای غیرمجاز خریدار نکنند چرا که این واحدها حلیم را به صورت غیراصولی از اطراف شهرها آورده و اقدام به عرضه آن در واحدهای ساندویچی می‌کنند لذا از مردم تقاضا داریم تنها از واحدهای مجاز به بنر متحدالشکل عاملین فروش کبابی و حلیم خریداری نمایند چرا که اتحادیه بازرسی دقیقی بر کیفیت و بهداشت این واحدها اعمال می‌کند و از طرفی با واحدهای غیرمجاز برخورد جدی خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------