آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات پیشنهاد آمریکا به حماس

وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند. به گزارش ایسنا، «آنتونی…

پامپئو: کشورهای عربی علیه ایران متحد شوند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,پامپئو
وزیر خارجه آمریکا در جلسه‌ای با حضور وزیر خارجه قطر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواست اختلافات را کنار گذاشته و علیه ایران متحد شوند.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه در جلسه «گفت‌وگوی راهبردی آمریکا-قطر» که در وزارت خارجه آمریکا برگزار شد از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست اختلافات خود را کنار گذاشته و علیه ایران متحد شوند.

 

پامپئو در این جلسه که با حضور مقام‌های دو کشور از جمله وزیر خزانه‌داری آمریکا و وزیر خارجه قطر برگزار می‌شد گفت: «به منظور سد کردن راه مداخله‌جویی‌های ایران باید راهی برای پایان دادن به اختلاف‌ها در خلیج [فارس] پیدا کنیم.»

 

وزیر خارجه آمریکا در ادامه گفت دولت آمریکا برای رسیدن به این هدف و رفع محاصره زمینی و هوایی علیه قطر توسط همسایه‌های این کشور تلاش می‌کند.»

 

وزیر خارجه قطر در این نشست گفت: «سیاست خارجی قطر کماکان بر صلح، ثبات و رفاه در منطقه استوار است که منعکس‌کننده ارزش‌های قطر است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------