آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اولیانوف: دلیلی برای بدبینی درباره مذاکرات وین وجود ندارد/ پامپئو: هرگز نباید وارد برجام می‌شدیم



اولیانوف،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نماینده روسیه در مذاکرات هسته‌ای ایران در وین، چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گفت که هیچ دلیلی برای ارزیابی بدبینانه نسبت به آینده توافق هسته ای آینده ایران وجود ندارد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «تاس»، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در گفت‌وگوهای وین به مناسبت ششمین سالگرد انعقاد توافق هسته‌ای ایران در 14 جولای 2015 اظهار داشت: «هیچ دلیلی برای ارزیابی بدبینانه از وضعیت کنونی برجام و آینده آن وجود ندارد، اما نباید هم انتظارات بیش از حد داشت.»

 

اولیانوف در زمینه احیای برجام افزود: «هیچ دلیلی وجود ندارد که نسبت به این وضعیت و آینده بدبین بود. اول از همه اینکه همه مذاکره کنندگان، از جمله ایرانی‌ها، پیام‌هایی مبنی بر این ارسال می‌کنند که کارهای انجام شده را مثبت ارزیابی می‌کنند و موافقند که مذاکرات بایدادامه یابد. البته ،این به این معنی نیست که مذاکرات آسان خواهد بود. با این حال، بدون شک تمایل به ادامه مذاکره از سوی آنها وجود دارد.»

 

مایک پامپئو: هرگز نباید وارد برجام می‌شدیم

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه سابق آمریکا در پیامی به مناسبت سالگرد حصول برجام بار دیگر از این توافق انتقاد کرد.

 

او در توییتر نوشت: «امروز، سالگرد توافق شکست‌خورده هسته‌ای ایران است. ما هرگز نباید از ابتدا وارد این توافق می‌شدیم و دقیقاً به همین دلیل دولت ما از آن خارج شد. اکنون، جو بایدن، در حال مذاکره برای رسیدن به همان توافق است. این، یکبار دیگر آمریکا را در معرض خطر قرار می‌دهد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------