آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

مقام آمریکایی: احیای توافق هسته‌ای را دنبال می‌کنیم



ایران و آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک مقام آمریکایی به نشریه پولیتیکو گفت که برنامه هسته‌ای ایران نگرانی «مهم و مبرم» واشنگتن است ولی با وجود برخی ادعاهای اخیر مطرح‌شده درمورد ایران، آمریکا همچنان قصد دارد احیای توافق هسته‌ای را دنبال کند.

به گزارش ایسنا، یک مقام آمریکایی به نشریه پالیتیکو اعلام کرد که دولت ایالات متحده با وجود اتهام آدم‌ربایی به ایران همچنان قصد دارد که تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ را ادامه دهد.

 

این مقام همچنین به پولیتیکو گفت که برنامه هسته‌ای ایران همچنان نگرانی «مهم و مبرم» ایالات متحده است‌.

 

وی با بیان اینکه آمریکا نقشه ادعایی ایران را «مطلقا محکوم» می‌کند، اشاره کرد: اینکه ایالات متحده توانسته علیه چند متهم ایرانی که در نقشه آدمربایی دست داشتند اعلام جرم کند، نشان‌دهنده این است که واشنگتن می‌تواند در مقابل ایران به طور همزمان چندین هدف را دنبال کند.

 

این مقام ادامه داد: بر این اساس، بله، ما می‌خواهیم در عین حال که از به طور فعال از شهروندان و منافع آمریکایی دفاع می‌کنیم، از طریق بازگشت دوجانبه به پایبندی‌های برجامی به تلاش‌هایمان برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران ادامه دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------