آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

فرانسه سفیر ایران را احضار کرد



سفارت فرانسه،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سفیر جمهوری اسلامی در پاریس به وزارت خارجه فرانسه فراخوانده شد.

به گزارش مهر به نقل از نشنال پست، در پی بازداشت دو شهروند فرانسوی در ایران، سفیر ایران در پاریس امروز پنج شنبه به وزارت خارجه فرانسه احضار شد.

 

وزارت خارجه فرانسه روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرانسه خواستار آزادی فوری دو شهروند بازداشت شده خود در ایران است. در این بیانیه آمده است که سفیر فرانسه در تهران برای دسترسی کنسولی به مقامات ایرانی مراجعه کرده و افزوده است که نماینده ایران در پاریس به وزارت خارجه فرانسه احضار شده است.

 

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی روز چهارشنبه اعلام کرد دو شهروند اروپایی را به اتهام دامن زدن به ناامنی و آشوب بازداشت کرده است. در بخشی از بیانیه روز گذشته وزارت اطلاعات آمده است: دو عنصر اصلی، از اتباع یک کشور اروپایی و سازماندهی شده توسط سرویس‌های جاسوسی، از متخصصین حرفه‌ای در زمینه‌ی ایجاد شورش و بی‌ثباتی هستند که سال‌ها در چندین کشور هدف، تجربه اجرای چنین سناریوهایی را به مأمورین محلی خود آموزش داده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------