آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

دیدار محرمانه ظریف و سناتور ارشد دموکرات



اخبار,اخبارسیاست خارجی,کریس مورفی
یک پایگاه آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی دیداری محرمانه با وزیر خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ برگزار کرده است.

پایگاه خبری فدرالیست آمریکا، به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که وزیر خارجه ایران با یک سناتور آمریکایی در آلمان دیدار کرده است.

 

این رسانه گزارش کرد که از هیأت فرانسوی در مونیخ کسب اطلاع کرده است و نوشت، کریس مورفی سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیداری محرمانه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران داشته است.

 

این پایگاه آمریکایی در ادامه گفته دفتر سناتور مورفی از پاسخ به سوالی در این زمینه در این زمان خودداری کرده است.

 

سناتور مورفی عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا است.

 

پایگاه خبری فدرالیست که به محافظه کاران نزدیک است گفته است که سناتور مورفی این اقدامات را در راستای تضعیف دولت دونالد ترامپ انجام داد است.

 

یک مقام وزارت خارجه آمریکا اما گفته است که وزارت خارجه آمریکا هیچ اطلاعی از دو طرف درباره اینکه مورفی دیداری با مقامات ایرانی داشته است ندارد.

 

سناتور مورفی پیش از تماسهای«جان کری» وزیر خارجه پیشین آمریکا با ظریف که به شدت مورد انتقاد کاخ سفید قرار گرفته بود دفاع کرده بود.

 

این سناتور دموکرات و عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، در نشست اخیر کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت کرده بود و دقایقی بعد از جلسه پرسش و پاسخ محمد جواد ظریف در این کنفرانس، در نشستی با حضور وزرای خارجه عمان، ترکیه، قطر، کویت درباره وضعیت در منطقه غرب آسیا شرکت کرده بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------