آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

درخواست سناتورهای آمریکایی: ورود رئیسی به آمریکا ممنوع شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
چند سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به ‌رئیس‌جمهوری این کشور خواستار ممانعت از ورود رئیس‌جمهوری منتخب ایران به ایالات متحده برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل شدند.

به گزارش ایلنا، چند سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به «جو بایدن» ‌رئیس‌جمهوری این کشور خواستار ممانعت از ورود «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری منتخب ایران به ایالات متحده برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل شدند.

 

«تام کاتن» سناتور تندروی جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس، «تد کروز» سناتور ایالت تگزاس و «مارکو روبیو» از ایالت فلوریدا از جمله این سناتورها هستند.

 

پیش از این، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده در خصوص سفر رئیس‌جمهوری منتخب ایران به آمریکا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که هنوز برای اظهارنظر در این‌باره، زود است.

 

پرایس بدون ارائه پاسخی مشخص در این‌باره، گفت که هنوز حتی مراسم تحلیف رئیسی برگزار نشده است.

 

وی همچنین درباره مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که به رایزنی با هم‌پیمانان خود در مورد هدفی که تمامی این مدت دنبال می‌کردیم و البته بازگشت دو طرفه به اجرای تعهدات در قالب توافق هسته‌ای است، ادامه می‌دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------