آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

آمریکا: ایران باید از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج شود / تشكيل گروه حقيقت‌ياب عليه ايران اقدامى تاريخى بود



 سخنگوی کاخ سفید,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به پرسشی در مورد حوادث ایران و اقدامات آتی دولت جو بایدن گفت که واکنش آمریکا اعم از اقدام مستقیم و چه از طریق مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل و زیر مجموعه‌های آن ادامه می‌یابند.

به گزارش  انتخاب ، کارین ژان پییر گفت: «ما از ابزارهای اقتصادی مانند تحریم‌ها علیه مقامات ایرانی استفاده می‌کنیم. ما از رای شورای حقوق بشر سازمان ملل برای ایجاد یک گروه حقیقت‌یاب برای بررسی موارد نقض حقوق بشر در ایران حمایت کردیم، که واقعاً اقدامی تاریخی بود که ما پیش‌تر شاهد آن نبودیم.»

 

به گفته سخنگوی کاخ سفید آمریکا با سازمان‌های جامعه مدنی همکاری می‌کند تا مطمئن شود که ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج شود.

 

کارین ژان پییر افزود: «ما از بیانیه مشترک وزرای خارجه زن درباره ایران حمایت و بارها و بارها علنا در مورد حقوقی که زنان و مردان ایران برای به دست آوردن آن در حال مبارزه هستند اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.»

 

ایالات متحده بیست و سوم آذر پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در مورد حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد به رای می گذارد.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------