آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

آنتونی بلینکن: آمریکا و اسرائیل در خصوص برنامه هسته‌ای ایران، «هدفی مشترک» دارند



 وزیر خارجه آمریکا ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که آمریکا و اسرائیل، هدفی مشترک دارند و آن هم ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است. 

به گزارش ایلنا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که آمریکا و اسرائیل، هدفی مشترک دارند و آن هم ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

 

وزیر خارجه ایالات متحده در عین حال گفت که بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و اسرائیل بر سر راهکار رسیدن به این هدف اختلاف‌نظر دارند ولی تلاش می‌کنیم بهترین راه‌حل را پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین که روز سه‌شنبه پنجمین دور آن برگزار شد، گفت که آمریکا، اسرائیل را در جریان این مذاکرات قرار داده است و این روند متوقف نخواهد شد.

 

بلینکن در ادامه یاوه‌گویی‌های خود گفت که آمریکا هنوز اطمینان ندارد که ایران بخواهد یا بتواند به تعهدات برجامی خود بازگردد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------