آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رابرت مالی وقت ملاقات نداد



نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به نشانه مخالفت با تحرکات آمریکا برای احیای برجام، حاضر به دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، نشد. 

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل هیوم، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به نشانه مخالفت با تحرکات آمریکا برای احیای برجام، حاضر به دیدار با «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، نشد.

 

در حالی که مالی در چارچوب تلاش‌ها برای رایزنی‌ با هم‌پیمانان منطقه‌ای آمریکا درباره تلاش‌ها برای احیای برجام، به منطقه سفر کرده است، بنت با وی دیدار نمی‌کند تا تأکیدی بر مخالفت قاطع اسرائیل با هر شکلی از احیای برجام باشد.

 

این روزنامه نوشت که اسرائیل نگران است که آمریکا به توافقی «بدتر» از برجام با ایران رضایت دهد و به همین دلیل بنت تصمیم گرفته است به نشانه اعلام مخالفت خود با تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای، به مالی وقت ملاقات ندهد.

 

بر اساس این گزارش، دیدار «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، با مالی که برای امروز -دوشنبه- برنامه‌ریزی شده بود، هنوز قطعی نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------