آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

کاخ سفید، توپ را به زمین ایران انداخت/تهران باید درباره توافق تصمیم بگیرد



 کاخ سفید ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی کاخ سفید گفت: ایران باید تصمیم بگیرد که می خواهد به شرایط بیرون از برجام خود ادامه دهد یا آماده امضای یک توافق است.

به گزارش  ایرنا، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید عصر جمعه به وقت محلی در آخرین نشست خبری خود در این سمت در خصوص مذاکرات وین ادعا کرد: نظر ما این است که ایران باید تصمیم بگیرد که می خواهد به شرایط بیرون از برجام خود ادامه دهد یا آماده امضای یک توافق است.

 

 وی در عین حال اظهار داشت: ما معتقدیم که امضای یک توافق منافع همه طرف ها را تامین می کند.

 

وی بدون اشاره به زیاده خواهی های آمریکا در ادامه ادعاهایش افزود: اگرچه ما اقدامات روسیه در اوکراین را محکوم کرده ایم اما بزرگ‌ترین مانع در مقابل پیشرفت در توافق، ایران است.

 

جن ساکی درباره زندانیان دو تابعیتی در ایران نیز گفت: تیم مذاکره کننده ما از وزارت خارجه آمریکا در حال تلاش برای بازگرداندن همه آمریکایی‌ها که بازداشت شده اند، به خانه خود است.

 

سخنگوی کاخ سفید افزود: این یک مساله جدا از مذاکرات هسته ای ایران است اما رئیس جمهوری آمریکا به آن متعهد است و تمام اقدامات لازم را برای آزادی آنها انجام خواهد داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------