ادامه آمار فاجعه‌بار نوروز 1402 | جان باختن ۱۰ نفر در حوادث ترافیکی کرمان طی ۲۴ ساعت



تصادفات نوروزی،اخبار حوادث،خبرهای حوادث

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص حجم سفرهای نوروزی: در نوروز امسال ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی داشتیم. مردم سفر خود را مدیریت بکنند و سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. تاکنون ۴۷۰ جانباخته در تصادفات داشتیم. 

 

تردد ۴۰ میلیون مسافر در جاده‌های کشور

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام تردد نزدیک به ۴۰ میلیون مسافر در جاده‌های کشور در ایام نوروز تاکنون سنگین‌ترین محورهای مواصلاتی کشور را از نظر حجم تردد شامل آزادراه های تهران- قزوین، تهران-ساوه، تهران-قم، قزوین و رشت برشمرد.

 

جان باختن ۱۰ نفر در حوادث ترافیکی کرمان طی ۲۴ ساعت

رئیس اورژانس کرمان گفت: از ساعت ۷:۳۰ روز گذشته تا ۷:۳۰ صبح امروز ششم فروردین ماه متاسفانه ۱۰ نفر از هموطنان بر اثر حوادث ترافیکی در استان کرمان جان خود را از دست دادند.

 

دکترسید محمد صابری در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح آخرین حادثه گفت: در ساعت ۵:۱۷ صبح امروز یکشنبه(ششم فروردین ماه) یک سواری ۴۰۵ با سواری پراید برخورد کردند.

 

او محل این واقعه را کیلومتر ۷ محور راین به کرمان، اعلام کرد و افزود: سریعاً دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

 

رئیس اورژانس کرمان تاکید کرد: متاسفانه طبق گزارش رسیده و علی‌رغم هشدارهای متعدد در خصوص عدم جابه جایی مصدومان حوادث ترافیکی توسط افراد غیرحرفه‌ای که می‌تواند آسیب‌های جدی و جبران ناپذیر به مصدومان وارد کند، دو نفر از مصدومان این حادثه با وسیله نقلیه شخصی به مرکز درمانی راین منتقل شدند که یک نفر آنها فوت شد.

 

او ادامه داد: در پی این حادثه متاسفانه سه نفر شامل یک کودک هشت ماهه و دو مَرد ۲۱ و ۳۲ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

 

صابری افزود: در این حادثه دو زن و سه مَرد با رده سنی ۱۸ تا ۴۷ ساله مصدوم شدند که بعد از اقدامات درمانی مناسب، یک مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد و سه مصدوم توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی و یک مصدوم توسط آمبولانس مرکز درمانی راین به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

 

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: حال دو نفر از مصدومان حادثه وخیم گزارش شده است.



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------