گفت‌وگو با شروری که در تخریب ١٢ خودرو دست داشت/ عربده می‌کشیدیم تا بترسانیم



اخبار,اخبار حوادث

هدفشان فقط و فقط قدرت‌نمایی بود. می‌خواستند به رقبایشان خودی نشان بدهند. برای همین چوب و چماق برداشتند، به محله رقبایشان رفتند، صدایشان را بالا بردند و با عربده‌کشی‌های ترسناک، ١٢ خودرو را تخریب کردند.

به گزارش شهروند، دو پسرجوانی که بعد از دستگیری در اعترافات خود اعلام کردند که در پارک به همراه دوستان‌شان مشروب مصرف کرده و بعد از این کار دونفره اقدام به شکستن شیشه خودرو‌های شهروندان کرده‌اند.

 

اقدامی که به شکایت ١٢نفر در کلانتری ١٣٠ نازی‌آباد ختم شد. به گفته سرهنگ رسول جهانی، رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد، این دو مجرم بعد از اعترافاتشان و تکمیل تحقیقات، روانه زندان شدند. مجید یکی از این دو تخریبگر، صبح دیروز در حیاط پلیس پیشگیری تهران، جزییات این سناریوی ترسناک در جنوب پایتخت را روایت کرد:

 

چند‌سال داری؟

١٩سال. همدستم هم ٢٠ساله است.

 

از کجا همدیگر را می‌شناسید؟

ما از قدیم با هم همسایه و هم‌محله‌ای بودیم. چندین‌سال است که رفیق صمیمی هستیم.

 

سابقه دارید؟

نه. هیچ‌کدام تا حالا دستگیر نشده‌ایم. این اولین‌بار است که گرفتار می‌شویم.

 

چرا این کار را کردید؟

اشتباه کردیم. مست بودیم نفهمیدیم داریم چه کاری می‌کنیم. وقتی به خودمان آمدیم که دیر شده بود.

 

یعنی فقط به خاطر این‌که مست بودید، دست به چنین کاری زدید؟

اصل ماجرا به یک دعوا و کینه قدیمی برمی‌گردد. من و همدستم با چندنفر در محله نازی‌آباد اختلاف داشتیم. مرتب برای هم کری می‌خواندیم. این کل‌کل‌ها آخر هم کار دستمان داد. در واقع می‌خواستیم به محله آن‌ها برویم و قدرت‌نمایی کنیم. قصد داشتیم زورمان را نشان دهیم و به آن‌ها بگوییم چقدر نترس و پردل و جرأتیم. با این عربده‌کشی‌ها تصور می‌کردیم که می‌توانیم قدرتمان را به آن‌ها ثابت کنیم و آن‌ها را بترسانیم تا دیگر برایمان کری نخوانند. صبح همان روز هم در پارک با دوستانمان مشروب خوردیم. بعد از خوردن مشروب کنترلمان را از دست دادیم و در اوج مستی به آن‌جا رفتیم.

 

خودرو‌های خاصی را برای تخریب انتخاب کردید؟

نه. هر خودرویی را در مقابلمان می‌دیدیم، با چوب آن را تخریب می‌کردیم. برایمان فرقی نداشت چه خودرویی باشد. فقط می‌خواستیم قدرت‌نمایی کنیم. باور کنید اشتباه کردیم. در یک لحظه نفهمیدیم داریم چه کار می‌کنیم.

 

چند خودرو را تخریب کردید؟

آن لحظه را اصلا به یاد ندارم. حواسمان نبود چند خودرو را تخریب کرده‌ایم، ولی تا الان ١٢ شاکی داریم که هیچ‌کدام هم حاضر به رضایت نیستند.

 

اعتیاد دارید؟

نه به هیچ موادی اعتیاد نداریم.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------