آتش سوزی در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما



اخبار,اخبار حوادث,آتش سوزی در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما
دقایقی پیش ساختمان شیشه‌‌ای صدا و سیما مستقر در جام‌ جم آتش گرفت.

به گزارش تسنیم، دقایقی پیش ساختمان شیشه‌ای صداو سیما محل استقرار خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما در جام‌جم آتش گرفت. تمامی خبرنگاران مستقر در این ساختمان توسط نیروهای آتش‌نشانی به بیرون از ساختمان هدایت شدند.

 

همچنین در راستای حفظ سلامتی خبرنگاران مستقر در این ساختمان، چند بخش خبری در حین آتش سوزی ساختمان  از رادیو پیام قطع شد. در حال حاضر نیروهای آتش نشان در محل حاضر و اقدام به اطفاء حریق کرده‌اند.

 

سید جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی در صدا و سیما اظهار کرد: ساعت 17:6 امروز در پی وقوع آتش‌سوزی در صدا و سیما، آتش‌نشانان یک ایستگاه سازمان آتش‌نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک اتاق حدوداً چهار متری که مقداری کارتن و کاغذ وجود داشته، آتش‌سوزی روی داده است؛ این اتاقک در طبقه چهارم یکی از ساختمانهای چهار طبقه در صدا و سیما قرار داشت.

 

وی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان مستقر در مجموعه صدا و سیما، عملیات اطفای آتش‌سوزی را انجام داده بودند و خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت.

 

آتش‌سوزی در صداوسیما خسارتی نداشت/ تکذیب لغو پخش اخبار سیما

سید مهرداد سیدمهدی رییس خبرگزاری صداوسیما درباره ماجرای آتش گرفتن ساختمان شیشه‌ای در صداوسیما به مهر گفت: یک انبار کوچک کاغذ که ابعاد آن به حدود یک متر در دو یا سه متر می‌رسد از طریق اتصالی سیم آتش گرفت که باعث شد دود آن در کل مجموعه پخش شود.

 

وی درباره شدت این آتش‌سوزی عنوان کرد: آتش‌سوزی شدت چندانی نداشت و همانطور که گفته شد انبار کوچکی از کاغذ بود که به دلیل کانال‌های تهویه موجود در ساختمان شیشه‌ای دود آن به بیرون منتشر شد و همکاران تصور کردند شدت آتش‌سوزی بالاست.

 

رییس خبرگزاری صداوسیما در پاسخ به شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر احتمال لغو پخش برخی بخش‌های خبری سیما هم اظهار کرد: این حادثه خسارت چندانی نداشت و قرار نیست هیچ بخش خبری لغو شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------