آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

خودکشی ناکام پس از قتل همسر



مردی در درگیری، همسرش را به قتل رساند و قصد داشت با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان بدهد، اما زنده ماند و اسرار جنایت را فاش کرد.

به ‌گزارش همشهری، این حادثه، هشتم فروردین در یکی از محله‌های شهر سمنان رخ داد. آن روز گزارش قتل زنی به پلیس این شهر اعلام شد و مأموران تحقیقات خود را در این ‌باره آغاز کردند. مقتول زنی بود که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت کسی جز شوهر مقتول نبود که با خوردن قرص برنج اقدام به‌ خودکشی کرده، اما زنده مانده بود. جسد مقتول به پزشکی قانونی و پیکر شوهرش برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. به‌ دلیل وخامت حال این مرد، وی برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شد.

 

بازگشت از دنیای مردگان

با وجود اینکه مرد میانسال در یک ‌قدمی مرگ قرار داشت، اما با تلاش پزشکان به زندگی بازگشت و از مرگ نجات یافت. وی سپس برای انجام تحقیقات اولیه به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و جزئیات قتلی را که مرتکب شده بود، فاش کرد. وی گفت: من کارمند یک شرکت در سمنان هستم و 14سال از زندگی من و همسرم می‌گذشت. حاصل این زندگی، ‌دختری 12ساله است.

 

وی ادامه داد: ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه مدتی قبل اخلاق و رفتار همسرم تغییر کرد. مدام سرش با گوشی موبایلش گرم بود و به زندگی‌اش اهمیتی نمی‌داد. بدون اطلاع من بیرون می‌رفت و دیر باز می‌گشت و بعد به دروغ ادعا می‌کرد، نزد خانواده‌اش بود. ابتدا تصمیم داشتم طلاقش بدهم، اما نتوانستم چون، هم عاشق همسرم بودم و هم می‌ترسیدم آینده دخترمان به خطر بیفتد. در نهایت تصمیم گرفتم به زندگی خودم پایان بدهم.

 

متهم گفت: 3 روز قبل از حادثه بود که قرص برنج خریدم تا مقابل چشمان زنم خودم را بکشم. شب حادثه بار دیگر دعوایمان شد. عصبانی شدم، قرص برنج را برداشتم و خوردم. بعد به آشپزخانه رفتم و با برداشتن چاقو، ‌ضرباتی به همسرم زدم. سپس هر دو بیهوش شدیم و من در آخرین لحظات فقط صدای گریه‌های دخترم را می‌شنیدم. چشمانم را که باز کردم در بیمارستان بودم. آنجا بود که فهمیدم 20 روز از ماجرا گذاشته و همسرم جان باخته است. پرونده این جنایت برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای جنایی سمنان فرستاده شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------