نصیحت دختر 14 ساله برای پدر زندانی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

یک تکواندوکار که به اقدام تبهکارانه ای دست زده بود، می گوید، دختر 14 ساله اش در ملاقات زندان او را نصیحت می کند. مرداد سال 97 بود که مردی به نام نوید نزد پلیس تهران پرده از یک دسیسه مخوف برداشت. این مرد وقتی پیش روی افسر تحقیق ایستاد، گفت: چند ماه پیش با زن جوانی آشنا شدم، مدتی با هم در رفت و آمد و آشنایی بودیم تا این که  شب گذشته با او قرار ملاقات گذاشتم. 

 

وی افزود: من سوار بر خودرویم سر قرار رفتم، وقتی مهتاب را سوار کردم با هم  به سعادت آباد رفتیم.  در یکی از خیابان‌های خلوت آن جا پارک کرده بودم . با مهتاب داخل ماشین نشسته بودیم که ناگهان مرد جوانی جلو آمد و خودش را مأمور معرفی کرد، مهتاب با دیدن آن مرد همان لحظه فرار کرد. مرد جوان از همین فرصت سوءاستفاده کرد و کارتش را نشان داد و بعد من را با لگد کتک زد او تهدید کرد من را تحویل پلیس می دهد من وحشت کرده بودم. این مرد گفت: کمی با هم بحث کردیم تا این که پیشنهاد رشوه داد و به زور مرا پای دستگاه عابربانک برد و شش میلیون و 170 هزار تومان از کارتم به حساب خودش واریز کرد.

 

آن مرد یک دوربین ماشین نیز سرقت کرد و همراه دوستش که با خودروی ال 90 بود از من دور شد.» با دستور بازپرس پرونده، تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و در تجسس های ابتدایی دریافتند یک سرنخ قوی وجود دارد که شماره پلاک مردان شیاد است. دستور توقیف این خودرو صادر شد و هنوز یک ماه نشده بود که ماموران، خودرو را درحالی که یک مرد حیرت زده پشت فرمان بود توقیف کردند. این مرد در بازجویی ها ادعا کرد خودرو را از مرد جوانی به نام سعید خریده است. 

 

با راهنمایی های مرد جوان، ماموران پلیس به تعقیب مرد 40 ساله ای به نام  سعید پرداختند و پس از 9 ماه با شناسایی  مخفیگاهش در غرب تهران او را به دام انداختند. سعید با وجود مواجهه حضوری با طعمه اش، اصرار بر بی گناهی کرد اما سرانجام کیفرخواست او به اتهام آدم ربایی، سرقت و غصب عنوان مامور صادر شد و همزمان با زندانی شدن سعید، پرونده وی روی میز شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.  سعید صبح دیروز در برابر قاضی زالی و مستشار دلواری قرار گرفت. 

 

سعید وقتی پشت تریبون دفاع ایستاد، گفت: آن شب با یکی از دوستانم سوار ماشینم شدیم و برای تفریح به خیابان رفتیم. در یکی از خیابان‌های سعادت آباد خودروی مردی را دیدیم که در محل خلوتی پارک بود. رفتار راننده غیر عادی بود به همین دلیل فکر کردیم او در حال سرقت است. از ماشین پیاده شدم و دیدم این مرد با زن جوانی در خودرو نشسته است. آن زن با دیدن من فرار کرد و بعد با راننده صحبت کردم که گفت زن و بچه دارد و مرد با آبرویی است.

 

سپس خودش پیشنهاد داد مبلغی پول از کارتش به حسابم بریزد. از آن جایی که احتیاج داشتم قبول کردم. بعد سوار خودروی این مرد شدم و مقابل یک عابر بانک 100 هزار تومان را به کارتم واریز کرد.»  وی ادامه داد: «مربی تکواندو بودم و سر تمرین پایم شکسته بود به همین دلیل نمی‌توانستم رانندگی کنم. اتهام آدم ربایی را قبول ندارم و این مرد نیز فقط سه میلیون برایم واریز کرد. بعد از آن خودش با اصرار دوربین ماشین اش را به عنوان یادگاری به من داد.» او در آخرین دفاعش گفت: «کارمند اداره مهمی بودم اما به خاطر این حادثه اخراج شدم. کارت بسیج فعال هم داشتم و آن شب نیز همراهم بود اما برای تهدید این مرد استفاده نکردم.

 

قبول دارم پیشنهاد رشوه را قبول کردم اما پشیمانم و اشتباه کردم. یک دختر 14 ساله دارم و به جای این که من او را نصیحت کنم او هر بار که به  ملاقاتم می‌آید مرا نصیحت می‌کند. با رفتار دخترم بیشتر شرمنده می‌شوم. از این مرد تقاضای بخشش دارم. او یک بار از من مبلغی درخواست کرد تا رضایت دهد اما پولی نداشتم ولی حاضرم ماشینم را بفروشم تا رضایت شاکی را بگیرم.»  بنابه این گزارش ،در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

 

 خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------