قرار مرگ در «خندق» !



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مرد سابقه داری که به اتهام شرارت در مشهد گردانده شده بود به دست یکی از دوستان تبهکارش به قتل رسید.

به گزارش خراسان، شب سه شنبه گذشته صدای شلیک های متعدد گلوله فضای کوچه خندق در منطقه محمدآباد مشهد را شکافت و ترس و وحشتی عجیب در دل اهالی محل انداخت و رهگذران را در جای خود میخکوب کرد. با فرار مهاجم مسلح از محل، مشخص شد که جوانی حدود 37 ساله به نام «طالب علیپور» درون خودرو پژو 207 هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

 

همزمان با انتقال پیکر نیمه جان مجروح این حادثه به بیمارستان امدادی مشهد، نیروهای انتظامی نیز به حفظ صحنه حادثه پرداختند تا این که ساعتی بعد با اعلام خبر مرگ مرد 37 ساله در مرکز درمانی، مراتب به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و بدین ترتیب تحقیقات شبانه قاضی کاظم میرزایی در کوچه خندق ادامه یافت. بررسی‌های مقدماتی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی که با دستورات صریح مقام قضایی آغاز شده بود، نشان داد، مقتول دارای سوابق کیفری است و بیست و چهارم خرداد سال 94 نیز به اتهام شرارت به همراه دو تن دیگر در شهر گردانده شده است.

 

بنابر گزارش خراسان، در همین حال فردی به نام حامد که به همراه یکی دیگر از دوستانش خود را به صحنه جنایت رسانده بود، درحالی با دستور قاضی میرزایی بازداشت شد که حلقه مفقوده این جنایت وحشتناک به شمار می رفت چرا که او مدعی بود طالب او را ساعتی قبل به گروگان گرفته بود و با خودرو پژو 207 او به سرقرار در کوچه خندق آمده است. با  دستگیری دو جوان مذکور، پای یکی از تبهکاران خشن به نام «مهدی- ر» نیز به میان آمد که ادعا می شد مرتکب جنایت مسلحانه شده است. «حامد» که به دستور قاضی ویژه پرونده های جنایی، به پلیس آگاهی انتقال یافته بود، گره کور این پرونده جنایی را گشود.  او گفت: من و مهدی (متهم فراری) برای پهن کردن بساط دورهمی به باغی در منطقه ساعی رفته بودیم که ناگهان طالب و یکی از دوستانش سررسیدند.

 

طالب مدعی بود که من پشت سر او حرف اضافی زده ام!  هرچه به او گفتم من غلط می کنم پشت سر تو حرف بزنم! فایده ای نداشت. او دست و پاهای مرا با دستبندهای پلاستیکی بست که در همین لحظه مهدی از باغ فرار کرد طوری که طالب متوجه نشد.طالب قصد داشت مرا تحقیر کند به همین دلیل مرا به باغ دیگری برد.

 

در این هنگام مهدی با تلفن من تماس گرفت که ببیند طالب با من چه کار کرده است ولی طالب گوشی را از من گرفت و با مهدی صحبت کرد. مهدی به او گفت کسی که از باغ فرار کرده، او بوده است و ادامه داد: درون خودرو مبالغی پول است که متعلق به اوست و اگر آن ها را بردارد او همه چیز را به پلیس لو می دهد! طالب هم با مهدی در کوچه خندق قرار گذاشت تا پول هایش را به او پس بدهد! در این لحظه بود که طالب مرا به دوستش سپرد و سوار بر خودرو پژو 207 من به محل قرار آمد اما وقتی ماجرای شلیک گلوله و زخمی شدن طالب در منطقه پیچید یکی دیگر از دوستانمان نیز به باغ آمد و مرا نجات داد که من هم خودم را هراسان به محل قرار رساندم و با دستور قاضی میرزایی دستگیر شدم! گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری «مهدی – ر» (متهم به قتل مسلحانه) ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------