بخشش جوانی که به خاطر طوطی دوستش را کشت



پسر جوان که به خاطر یک طوطی، دوستش را کشته بود در حالی که در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، از سوی خانواده مقتول و به حرمت ماه محرم بخشیده شد.

به گزارش ایران ،  این جنایت ساعت ۲:۳۰ بامداد چهاردهم اردیبهشت سال ۹۳ در منطقه سلیمانیه تهران رخ داد. مأموران پلیس در نخستین تحقیقات دریافتند پسر جوانی به نام مجتبی در جریان درگیری با دوستش علیرضا که از سارقان زورگیر و متهمان سابقه‌دار است در خانه او به قتل رسیده است. بنابراین ردیابی‌ها برای دستگیری متهم آغاز و سرانجام پسر جوان ۵ ماه بعد بازداشت شد. وی پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به قتل اعتراف کرد و گفت:  دو هفته قبل از جنایت، مجتبی به من  یک طوطی کاسکو امانت داد، شب حادثه دیروقت به سراغم آمد و گفت قصد فروش کاسکو را دارد. از آنجا که پرنده داخل اتاق پدر و مادرم بود و آنها خواب بودند، گفتم فردا صبح بیا اما او اصرار داشت مشتری منتظر است و باید همان شب طوطی را ببرد. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم، من چاقو داشتم ناگهان مجتبی سرش را خم کرد و چاقو به گردنش خورد، خونین روی زمین افتاد و من که خیلی ترسیده بودم، از صحنه جنایت فرار کردم اما  برادرم او را به بیمارستان برد که متأسفانه جان باخت.

 

علیرضا در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه رفت و  حکم قصاص او صادر شد. با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور، پرونده  برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی ارسال شد. در حالی که علیرضا برای اجرای حکم قصاص پای چوبه دار رفته بود، با تلاش شعبه یک واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران، خانواده مقتول به حرمت ماه محرم و امام حسین(ع) از خون پسرشان گذشت کردند و متهم جوان از قصاص رهایی یافت.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------