آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل فراری در زنجان دستگیر شد



رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردی که در زنجان به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود، در دام پلیس آگاهی زنجان افتاد. 

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا،با بیان اینکه این قتل هفته گذشته در یکی از محله های خیابان فرودگاه زنجان اتفاق افتاده بود، افزود: قاتل که در یک باب مغازه مخفی شده بود، پس از اطلاع از اینکه پلیس مخفیگاه او را یافته و به زودی به دست قانون سپرده خواهد شد، با خوردن اسید، اقدام به خودکشی کرد.

 

وی یادآورشد: ماموران با دستگیری قاتل بلافاصله پس از اطلاع از موضوع وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند که با اقدامات به موقع پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت و هم اکنون تحت درمان و مراقبت بوده و حال عمومی وی رضایت بخش اعلام شده است.

 

سرهنگ رحمتی با تاکید بر اینکه متهم، به قتل همسرش اعتراف کرده است، سن قاتل و مقتول را ۳۹ سال اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس در تحقیقات خود پی برد که این زوج جوان همواره خشونت کلامی و مشاجره لفظی با یکدیگر داشتند که این موضوع نیز همیشه به سمت خشونت فیزیکی کشیده شده و این بار به قتل همسر بر اثر خفگی منجر شده است.

 

وی تصریح کرد: امسال این هفتمین قتلی است که در زنجان اتفاق می افتد که عاملان 6 مورد از این قتل ها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.    

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------