آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری پدر و پسر قاتل در کرمانشاه



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر و پسری که به علت اختلافات خانوادگی اقدام به قتل پسر و برادر خود کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش مهر، محمدرضا آمویی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل جوانی ۲۶ ساله در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: در همین راستا، تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز و سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد پدر و برادر مقتول دست به این اقدام زده‌اند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: ناپدید شدن پدر مقتول شک مأموران را تبدیل به یقین کرد و پس از چند روز جستجو موفق به یافتن مخفیگاه وی شده و توانستند وی را دستگیر کردند.

 

آمویی ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل پسرش با همدستی پسر دیگرش اعتراف و انگیزه اش را نیز اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برادر مقتول نیز دستگیر شده و هر دو متهم به قتل به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------