دستگیری جاعلان 6000 میلیارد تومان سند در کرمان



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سه نفر از اعضای باند جعل اسناد اراضی دولتی در کرمان دستگیر شدند و ارزش ریالی اراضی فروخته شده توسط این کلاهبرداران ۶۰۰۰ میلیارد تومان است. 

سردار"عبدالرضا ناظری" ظهر امروز 18 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان قتل خیابان ابوذر کرمان اظهار کرد: ۲۷ اردیبهشت ماه امسال قتل مسلحانه ای در خیابان ابوذر اتفاق افتاد که در این حادثه افرادی که با فرد خاصی اختلاف داشتند، به قصد انتقام جویی اقدام به تیراندازی کردند که سه نفر از رهگذران بی گناه هدف قرار گرفتند و یکی از مجروحان در مسیر رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

وی افزود: این اتفاق در شب رخ داده و خودروی مجرومان فاقد پلاک بود و در حالی که سرنخی وجود نداشت، همکاران پلیس آگاهی وارد صحنه شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت مجرومان را شناسایی کردند.

 

ناظری با اشاره به اینکه عاملان قتل خیابان ابوذر بعد از گذشت 10 روز دستگیر شده و به جرمشان اعتراف کردند، گفت: بنا به دستور مقام قضایی هشت نفر از افرادی که با مجرمین، نگهداری سلاح مورداستفاده و موضوعات مرتبط همکاری داشتند، بازداشت شده اند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه با اشاره به انهدام باند جعل و کلاهبرداری در استان اظهار کرد: این کلاهبرداران عمدتا اسناد اراضی دولتی، اسنادی که اصالت آنها مورد شک بوده و اراضی که معارض داشته، در استان را جعل و با تنظیم سند برای اراضی آنها را به فروش می رساندند که بخش قابل توجهی از این اراضی در منطقه الغدیر کرمان به فروش رفته است.

 

وی با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضای این باند تصریح کرد: ارزش ریالی اراضی فروخته شده توسط این کلاهبرداران و جاعلان ۶۰۰۰ میلیارد تومان است.

 

ناظری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دستگیری سارقان فرا استانی در کرمان بیان کرد: در پی شکایت همشهریان مبنی بر سرقت اموال، دستگیری سارقان در دستور کار همکاران ما قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در این پرونده، اعضای یک باند خود را پیمانکار معرفی و اقلام ساختمانی را خریداری نموده و با انتقال به داخل خودرو متواری می شدند و گزارش هایی از سرقت های مشابه از سایر استان ها داشتیم.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی این باند فرا استانی در مبادی خروجی استان کرمان دستگیر شدند، گفت: این سارقان تاکنون در هشت استان و در پنج شهرستان استان کرمان فعالیت مجرمانه انجام داده اند و اقلام سرقتی از آنها کشف شده است.

 

وی افزود: ارزش ریالی مبالغ به سرقت رفته توسط این باند ۱۰ میلیارد تومان است که پرونده قضایی برای آنها در استان تشکیل و با نیابت قضایی کار در سایر استان ها نیز دنبال می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------