آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه/ کربی: آمریکا و روسیه قبول دارند که پیروزی در جنگ هسته‌ای ممکن نیست



تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه به وقت محلی تحریم های جدیدی را علیه روسیه به بهانه نقش مسکو در بخش نیکل کشور گواتمالا وضع کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، این تحریم ها دو شرکت "کمپانیا گواتمالتکا دنیکل پرونیکو" و "مایانیکل"، دو  شرکت تابعه اسلووی اینوستمنت گروپ مستقر در گواتمالا را هدف قرار می دهد.

 

وزارت خزانه داری آمریکا  همچنین دمیتری کودریاکوف که عملیات معدن شرکت اسلووی در گواتمالا را رهبری می کند و یک تبعه بلاروس را به اتهام  رشوه و فساد تحریم کرد.

 

***

 

کاخ‌سفید: آمریکا و روسیه قبول دارند که پیروزی در جنگ هسته‌ای ممکن نیست

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه گفت که آمریکا و روسیه قبول دارند که جنگ هسته‌ای پیروز ندارد و چنین جنگی نیز نباید شروع شود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش فارس، «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که آمریکا و روسیه موافق هستند که جنگ هسته‌ای پیروز نخواهد داشت و چنین جنگی نباید شروع شود.

 

کربی گفت که ما به اوکراین کمک می‌کنیم که در موضع مذاکره قدرتمندتری قرار بگیرند و تصمیم برای انجام مذاکره در دستان خود اوکراینی‌ها قرار دارد. 

 

وی به موضوع اعطای مصونیت قانونی به «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی نیز اشاره کرد و گفت که اعطای این مصونیت ارتباطی به روابط آمریکا و عربستان سعودی ندارد.

 

وی در ادامه سخنانش به آزمایش موشکی اخیر کره شمالی اشاره کرد و گفت: «آزمایش موشکی که کره شمالی انجام داده، تهدیدی برای آمریکا به شمار نمی‌آید. 

 

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اضافه کرد: «هیچگونه ارتباط مستقیمی با کره شمالی نداریم و آماده مذاکرات با پیونگ‌یانگ بدون هیچگونه پیش شرطی هستیم».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------