آمریکا: روسیه تمایلی به مذاکره ندارد/ زلنسکی: روسیه در حال آماده‌سازی حملات موشکی جدید علیه اوکراین است



جنگ اوکراین،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نماینده آمریکا در ناتو مدعی شد که روسیه تمایلی به مذاکره بر سر مناقشه جاری در اوکراین ندارد!

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، نماینده آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو از ادامه حمایت این کشور به همراهی سازمان مذکور از اوکراین در نبرد با روسیه سخن گفت.

 

نماینده آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو امروز دوشنبه اعلام کرد که حملات روسیه به زیرساخت های اوکراین، موضوعی است که واشنگتن با متحدان خود در ناتو مورد بررسی قرار می دهد.

 

این مقام دولت آمریکا در ادامه به رویکرد جنگ طلبانه غرب اشاره و ادعا کرد که ناتو مصمم به ادامه حمایت از اوکراین است و هیچ نشانه ای از تفرقه (در میان اعضای ناتو) وجود ندارد!

 

وی در ادامه بدون اشاره به مانع تراشی های واشنگتن و غرب در مسیر مذاکرات روسیه و اوکراین، مدعی شد که هیچ نشانه ای از تمایل مسکو برای نشستن در میز مذاکره را مشاهده نکرده است!

 

استولتنبرگ: باید برای حملات بیشتر روسیه آماده شویم
دبیرکل ناتو بار دیگر بر رویکرد جنگ افروزانه این ائتلاف نظامی در رابطه با موضوع اوکراین تاکید کرد.

 

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو امروز دوشنبه به بهانه تشدید احتمالی حملات از سوی روسیه، اعلام کرد: ما باید برای حملات بیشتر روسیه به اوکراین آماده باشیم و باید از کی یف در این راستا حمایت بیشتری کنیم.

 

دبیرکل ناتو در ادامه ادعا کرد که امنیت دریای سیاه برای کشورهای ناتو مهم است و این کشورها خود را متعهد به ادامه حمایت از اوکراین می دانند.

 

***

 

زلنسکی: روسیه در حال آماده‌سازی حملات موشکی جدید علیه اوکراین است

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در پیامی تصویری در حساب کاربری خود در تلگرام ادعا کرد که ارتش روسیه در حال آماده سازی حملات موشکی جدید علیه زیرساخت‌های غیرنظامی و انرژی اوکراین است.

 

رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اینکه شدیدترین درگیری‌ها در این هفته در جبهه دونتسک ادامه داشت، گفت: وضعیت در این جبهه بسیار وخیم است.

 

وی با بیان اینکه روسیه هفته گذشته بار دیگر زیرساخت‌های غیرنظامی و حیاتی اوکراین را بمباران کرد، اضافه کرد: تلاش زیادی برای حل مشکلات انرژی که در نتیجه این حملات حاصل شده، انجام داده ایم.

 

زلنسکی مدعی شد: متوجه هستیم که تروریست‌ها در حال تدارک حملات جدید هستند! ما این را به طور قطع می‌دانیم و متأسفانه تا زمانی که موشک دارند، آرام نخواهند شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------