کارشناسی داوری دیدار ماشین‌سازی - پرسپولیس/ پنالتی پرسپولیس درست نبود



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و ماشین سازی
یک کارشناس داوری می‌گوید ناظمی در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در بازی با ماشین‌سازی، اشتباه کرده است.

منوچهر نظری در گفتگو با ایسنا، درباره تصمیمات داور بازی پرسپولیس و ماشین سازی‌تبریز گفت: بازی امروز (دوشنبه) پرسپولیس مقابل ماشین سازی سه صحنه مهم داشت. اولین صحنه مهم، برخورد بازیکن ماشین سازی با مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۹  بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند، اما هیچ خطایی در آن صحنه رخ نداد و تصمیم داور کاملا صحیح بود.

 

این کارشناس داوری در ارتباط با دیگر صحنه پر اهمیت بازی یعنی گل پرسپولیس در دقیقه ۶۰ نیز گفت: همانطور که داور بازی هم اعلام کرد، گل پرسپولیس که توسط کنعانی زادگان و روی ارسال وحید امیری زده شد، درست نبود چراکه این مدافع پرسپولیس حداقل نیم متر در موقعیت آفساید بود.

 

نظری با بیان اینکه مهمترین صحنه بازی از نظر داوری در دقیقه ۸۰ رخ داد گفت: در دقایق پایانی بازی هم یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد که دروازبان ماشین سازی آن را مهار کرد. از نظر بنده تصمیم داور در این صحنه صحیح نبود.

 

او در پایان از انتخاب کوپال ناظمی به عنوان داور این دیدار ابراز رضایت کرد و گفت: سرمربیان باید خویشتن‌دار باشند و به داور بازی اعتماد کنند.

 

رودنیل: پنالتی پرسپولیس درست نبود/ اعتراض های خطیبی هم اشتباه بود

نوذر رودنیل در گفت و گو با فارس در مورد نحوه قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز گفت: تیم داوری در این مسابقه در اکثر دقایق مشکل خاصی نداشت و فقط در دقیقه 26 یک خطای هند اشتباه اعلام کرد. مهم ترین اتفاق داوری این بازی پنالتی بود که به سود پرسپولیس اعلام شد.

 

وی افزود: این پنالتی اصلا درست نبود زیرا هیچ برخورد و خطایی در محوطه جریمه ماشین سازی رخ نداد ولی داور در کمال تعجب پنالتی اعلام کرد. با این حال رفتار کادر فنی  تیم ماشین سازی هم درست نبود. این اعتراض ها فقط به تیم خود ماشین سازی لطمه زد. داور به چند نفر روی نیمکت ماشین سازی کارت زرد و قرمز نشان داد و حتی خود رسول خطیبی هم اخراج کرد. البته ریشه این اعتراض ها در اعلام پنالتی اشتباه بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------