تولسی گابارد از انتخابات آمریکا انصراف داد



اخبار,اخبار بین الملل,تولسی گابارد
یکی دیگر از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ انصراف خود را از ادامه رقابت‌های درون‌حزبی برای تعیین نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از آسوشیتد پرس، «تولسی گابارد» نماینده دموکرات ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که از ادامه رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها برای تعیین نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 انصراف می‌دهد.

 

تولسی گابارد طی بیانیه‌ای در این خصوص با اشاره به اینکه ترجیح می‌دهد به فعالیت خود در کنگره ادامه دهد، اعلام کرد که از این پس در انتخابات از «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا حمایت خواهد کرد.

 

پیش از این چندین نفر از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر -از جمله ایمی کلوبشار، مایکل بلومبرگ و پت بوته‌جج- از ادامه رقابت‌های درون‌حزبی برای تعیین نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات انصراف داده و اغلب آنها از نامزدی جو بایدن حمایت کرده بودند.

 

در حال حاضر جو بایدن با کسب آرای 1180 نفر از وکلای انتخاباتی شانس بسیار زیادی برای پیروزی بر سناتور برنی سندرز که 885 رأی کسب کرده است، دارد. برای پیروزی در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها کسب 1991 رأی وکلای انتخاباتی کفایت می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------