آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سفارت آمریکا در ترکیه هشدار امنیتی صادر و خدمات ویزا را متوقف کرد



اخبار,اخبار بین الملل,سفارت آمریکا در ترکیه
سفارت آمریکا در ترکیه با صدور هشدار امنیتی اعلام كرد به دنبال دریافت گزارش‌هایی درباره حمله احتمالی به آمریكایی‌ها و اتباع سایر کشورهای خارجی، خدمات كنسولی خود در استانبول را به طور موقت متوقف كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، سفارت آمریکا روز جمعه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: «نمایندگی ایالات متحده در ترکیه گزارش‌های معتبری از آدم‌ربایی و حملات تروریستی علیه شهروندان آمریکایی و اتباع خارجی در استانبول و نیز علیه سرکنسولگری ایالات متحده و مکان‌های بالقوه دیگر در ترکیه دریافت کرده است.»

 

سفارت آمریکا در آنکارا، پایتخت ترکیه، از شهروندان آمریکایی خواسته است که در مکان‌های مختلف از جمله در ساختمان‌های بزرگ اداری، مراکز خرید و سایر مکان‌های تجمع خارجی‌ها رعایت جانب احتیاط را رعایت کنند. در بیانیه این سفارتخانه آمده است که خدمات شهروندی و ویزا به طور موقت در تمام کنسولگری‌های ایالات متحده در ترکیه به حالت تعلیق در خواهد آمد.

 

یک مقام سفارت آمریكا در ترکیه گفت: «نمایندگی دیپلماتیک آمریكا در تركیه به دلیل ارزیابی مداوم از شرایط امنیتی، این اطلاعیه را صادر كرد. این بیانیه به خودی خود گویاست. ما از حمایت دولت ترکیه در تأمین امنیت آمریکایی‌های مقیم این کشور و همچنین از شهروندان ترکیه که به سفارت و کنسولگری‌های ما مراجعه می‌کنند، سپاسگزاریم.»

 

گروه داعش و یک گروه شبه نظامی کرد غیرقانونی در فاصله سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ حملات مهلکی را در خاک ترکیه انجام دادند. یک گروه چپ افراطی نیز پیش از این به سفارت آمریکا در آنکارا حمله کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------