آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: اگر دموکرات‌ها بودند، سرقت انتخابات را اقدام جنگی در نظر می‌گرفتند/ دعوت رئیس جمهور آمریکا از مردم برای شورش گسترده در واشنگتن



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا که همچنان بر سر ادعاهای انتخاباتی خود علیرغم نزدیک شدن به روز مراسم تحلیف «جو بایدن» اصرار دارد، در پیامی بار دیگر از جمهوری‌خواهان به دلیل عدم حمایت از وی برای تغییر نتیجه انتخابات انتقاد کرد.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین توییت خود به مقایسه دموکرات‌ها با جمهوری‌خواهان پرداخت و با تکرار ادعاهای انتخاباتی خود نوشت اگر آنچه وی تقلب و سرقت انتخاباتی می‌خواند، برای یک نامزد دموکرات رخ داده بود، اعضای این حزب آن را اقدام جنگی در نظر گرفته و تا پای جان برای پس گرفتنش می‌جنگیدند.

 

ترامپ در این خصوص نوشت: اگر یک نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری شاهد تقلب در انتخابات بود و انتخابات از او دزدیده می‌شد، آنهم با سطحی از شواهد از این اقدامات که قبلاً هرگز دیده نشده، سناتورهای دموکرات آن را اقدام جنگی در نظر می‌گرفتند و تا آخر می‌جنگیدند.

 

وی در ادامه انتقاد از رهبر جمهوری‌خواه سنا و سایر جمهوری‌خواهان افزود: اما میچ (مک‌کانل) و جمهوری‌خواهان کاری نمی‌کنند، فقط می‌خواهند از آن بگذرند. مبارزه‌ای در کار نیست!

 

او در توییتی دیگر هوادارانش را به تجمع در واشنگتن در روز تایید آرا در کنگره تشویق کرد و نوشت: وزارت "دادگستری" و اف‌بی‌آی درباره تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ هیچ کاری نکرده‌اند، بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ ملت ما، علیرغم شواهد فراوان. آن‌ها باید شرمنده باشند. تاریخ به یاد خواهد آورد. هرگز تسلیم نشوید. همه را در ششم ژانویه در (واشنگتن) دی‌سی خواهیم دید. 

 

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در جدیدترین توئیت خود نوشته است: دادگاه عالی آمریکا در قبال تقلب گسترده‌ای که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 رخ داد کاملا ضعیف و ناکارآمد عمل کرد. ما مدارک قطعی از تقلب داریم اما آنها حاضر نیستند بررسی کنند و می‌گویند "نه"! اگر ما انتخاباتی متقلبانه داشته باشیم، کشوری نخواهیم داشت.

 

وی همچنین در توئیت دیگری نوشت: یک نظامی جوان که در افغانستان کار می‌کند به من گفت انتخابات در افغانستان بسیار امن‌تر و بسیار بهتر از انتخابات 2020 آمریکاست. انتخابات ما که میلیون‌ها و میلیون‌ها رای پستی تقلبی داشت، انتخابات یک کشور جهان سومی بود. رئیس جمهور قلابی!

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------