آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ: تصمیم فیسبوک توهین به رای دهندگان من بود/ ریاست مجلس نمایندگان ایده جالبی است



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
بعد از آنکه شرکت فیسبوک روز جمعه اعلام کرد که تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده برای دو سال ادامه خواهد داشت، دونالد ترامپ در واکنش به این تصمیم آن را "توهین" به رای دهندگان به خودش خوانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آر تی، "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اظهار کرد، ممنوعیت دو ساله استفاده از فیسبوک "توهین"  به رای دهندگانی است که به او رای دادند.

 

او بار دیگر ادعای خود درباره وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را تکرار کرد.

 

ترامپ اظهار کرد: تصمیم فیسبوک اهانتی به ۷۵ میلیون تنی است که یک آمار بی‌سابقه را ثبت کردند و همچنین کسانی است که در "انتخابات ساختگی" سال ۲۰۲۰ به ما رای دادند.

 

او اضافه کرد: نباید به آنها اجازه داد از این نظارت و ساکت کردن‌ طفره بروند، در نهایت ما پیروز خواهیم شد. کشور ما بعد از این نمی‌تواند این اهانت‌ها را تحمل کند.

 

ترامپ همچنین گفت: دفعه بعد که من در کاخ سفید هستم دیگر شامی با مارک زاکربرگ و همسرش به درخواست وی صرف نخواهد شد. همه مسائل مربوط به کار خواهند بود.

 

ترامپ مشخص نکرد که "دفعه بعد" چه زمانی است.

 

ترامپ نامزدی‌اش برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را "ایده بسیار جالب" خواند

دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با یک مجری رادیویی محافظه کار گفت که ممکن است نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا در سال ۲۰۲۲ را در نظر بگیرد و تاکید کرد که این ایده "جالب" است.

 

استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا نخستین بار در ماه فوریه ایده پیگیری ریاست مجلس نمایندگان آمریکا از سوی ترامپ را مطرح و وین آلین روت، مجری رادیویی محافظه کار نیز در مصاحبه با او این مساله را بازگو کرد.

 

ترامپ در خصوص این پیشنهاد گفت: این بسیار جالب است بله شما می‌دانید این بسیار جالب است.

 

ترامپ از این صحبت کرد که برخی پیشنهاد نامزدی او برای مجلس سنا را داده‌اند. او در پاسخ به مجری گفت: اما شما می‌دانید چطور است، ایده شما ممکن است بهتر باشد و بسیار جالب است.

 

دونالد ترامپ از زمان شکست خوردن به جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به طرح بیانیه‌های مبهمی در خصوص آینده سیاسی خود پرداخته است. او چند بار نیز تلویحا به این اشاره کرده که ممکن است در انتخابات سال ۲۰۲۴ مجددا برای ریاست جمهوری نامزد شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------